PERSONAŽAI / ANIMACIJA /  3D SPECIALIEJI EFEKTAI

Maya.png
Substance Painter.png
Cinema 4D.png
Houdini.png

Visi turi savo mėgstamus personažus ar herojus tiek 2D tiek 3D pasaulyje. Juos įdomu stebėti, bet
dar įdomiau sukurti. Ar kada pagalvojote, kaip sukurti herojus, kurie sukelia ugnį? Vandenį? Ar
sudaužo daiktus? Sukurti animuota personažą, su tekstūromis reikia pastangų, kantrybės ir
nuoširdaus darbo. Bet pasinaudojant tinkama, industrijos patikrinta darbo eiga galite sukurti
įspūdingus personažus, kuriuos valdysite su savo sukurta kaulų sistemą. STUDIO KIBITZ
rekomenduoja rinktis labiausiai tinkančius sprendimus, kuriuos naudoja visos didžiosios studijos
kurti personažus ir 3D specialiuosius efektus.

3ds Max.png
Maya.png

Modelių ir personažų koncepto
kūrimas

Personažo kūrimas prasideda nuo eskizų kūrimo. Vienas geriausių pasirinkimų tai būtų daryti su Photoshop programine įranga ir Wacom piešimo planšete. Turint personažo eskizą jau galima pereiti į jo modeliavimą.

3D personažo detalizavimas

Substance Painter.png
Maya.png

Kad sukurtas personažo modelis taptų gyvesnis, tikroviškesni, jį reikia apipavidalinti suteikiant įvairias tekstūras bei papildomas smulkias detales. Šiame personažo kūrimo procese sprendimų lyderio poziciją užima Substance Painter. Tai įrankis leidžiantis sukurti itin realistiškas ir stilizuotas tekstūras

Personažo animacija

Maya.png

It‘s alive! Taip pasitinkame savo animuotą personažą. Bet iki to dar reikia padirbėti. Susipažinti bei išmokti taikyti raktų technologiją ir Maya personažų animavimo įrankius bei 12-ka animacijos principų, kurių pagalba personažas įgaus savitą charakterį ir judesių laisvę.

video-camera.png
3d.png
connections.png
analysis.png
3d (1).png
cube.png
Maya.png

3D personažo modeliavimas

Personažo kūrimas yra ne tik smagus procesas, bet taip pat didelis techninis iššūkis, todėl žinoti tam tikras taisykles ne tik rekomenduojama, bet privalu. Personažo modeliavimo procese vienas iš svarbiausių dalykų yra modelio topologija. Šiame procese vienas iš geriausių pasirinkimų būtų Autodesk Maya, kuri apima procesus nuo 3D personažo modeliavimo, kaulų sudėjimo iki animavimo.

Maya.png

Personažo kaulai (rigging)

Tinkamai sumodeluotas ir paruoštas personažas yra vienas iš svarbiausių reikalavimų norint sudėti jo kaulų struktūra. Tam atlikti, rekomenduojame Autodesk Maya, kuri turi geriausius kaulų (rigging) įrankius industrijoje. Tačiau prieš pradedant naudoti šiuos įrankius, reikia pakankamai gilaus techninio supratimo apie jų veikimo principus. Todėl šiam procesui mokymų metu skiriama pakankamai daug laiko, kad viską išsamiai ir aiškiai išnagrinėti.

Cinema 4D.png
Maya.png
Houdini.png

3D efektų kūrimas

Specialieji efektai yra skirstomi į kelias kategorijas - VFX ir Motion Graphics. Motion Graphics efektai lengviausiai kuriami su Cinema 4D ir Maya Mash technologija. Kitos kategorijos 3D efektai, kaip dūmai, ugnis, vanduo, sprogimai, yra kuriami su Maya bei Houdini FX. Būtent šie, lyderiaujantys rinkos  produktai, padės sukurti puikius 3D efektus.

ZBrush

ZBrush – produktas skaitmeniniame 3D skulptūrų (digital sculpting) kūrimo procese, šiandien tapęs industrijos standartu. Juo galima sukurti itin detalius 3D modelius, skirtus filmams, reklamoms, animacijoms, vizualizacijoms, 3D spausdinimui ir net žaidimams. Zbrush kaip produktas toks galingas, jog dirbant juo galima pritrūkti nebent tik vaizduotės, tačiau ne jame esančių įrankių ir jų funkcionalumo.

Substance Designer

Substance Designer – tai rinkos standartas, kai kalbama apie PBR (Physically Based Rendering) universalių tekstūrų kūrimo darbo eigą. Naudojant šį įrankį galima sukurti daugybę unikalių ir parametrinių tekstūrų, kurios tinkamos naudoti visuose produktuose, tarp jų - 3ds Max, Maya, Blender, Cinema4D, Revit, ArchiCAD, V-Ray, Redshift ir kituose.
Visos Substance Designer įrankiu sukurtos tekstūros yra atvaizduojamos realiu laiku, kas leidžia sutaupyti daug laiko, kai jas reikia koreguoti. O tai galima padaryti tiesiogiai Jūsų naudojamame render‘inimo ar žaidimų kūrimo varikliuose.

Redshift

Redshift pirmasis vizualizavimo sprendimas, kuris vizualizavimui (GPU) naudoja tik grafines plokštes. Redshift technologijos puikiai tinka render‘inti tiek 3D objektus, tiek specialiuosius efektus bei leidžia viską atlikti ne tik greičiau, bet ir gauti ultra realistiškus vaizdus. Šis įrankis dėka savo technologijų gali patenkinti tiek pavienių specialistų, tiek didžiausių studijų aukščiausius kokybės reikalavimus. 

Blender

Blender - sparčiai augantis, nemokamas, profesionalus sprendimas, tinkantis visai darbo eigai, apimančiai 3D modelių ir jų medžiagiškumo kūrimą, animavimą, simuliavimą, specialiųjų efektų kūrimą, render'inimą. 
Šis įrankis toks universalus, jog jis tinkamas ne tik animacijos, žaidimų ar filmų industrijoms, tačiau ir video įrašų kūrimui bei jų redagavimui. Visa tai lemia populiarėjantį sprendimą, tarp studentų ir dėstytojų, mėgėjų ir profesionalų, pavienių menininkų ir studijų, naudoti Blender, kaip vieną iš pagrindinių įrankių savo darbo eigoje.

Cinema 4D

Cinema 4D vienas populiariausių animacijos ir specialiųjų efektų kūrimo įrankis. Šį įrankį labai pamėgo ir motion graphic artist'ai. Visa tai lėmė, todėl kad Cinema 4D dėl savo paprastos struktūros  leidžia lengvai ir greitai kurti 3D modelius bei juos animuotui. Ir dar todėl, kad projektą kurtą su Cinema 4D lengvai galima perkelti į kitų programinių įrangų aplinkas, pvz.,  Adobe Affter Effect, Kas padeda sutaupyti daug laiko ir supaprastina specialiųjų efektų kūrimo eigą.

Tad pasitelkę Cinema 4D motion graphics kūrimo darbo eigą, galėsite savo projektui sukurti ne tik puikią animaciją, bet ir efektingą simuliaciją.

Vizualizacijų post-produkcija V-Ray ir Adobe Photoshop sprendimais

Vizualizacijų post-produkcija, kaip darbo eigos etapas jau seniai tapo neatsiejama profesionalias architektūrines, interjero ir eksterjero 3D vizualizacijas kuriančių specialistų darbo eigos dalimi. Naudojantis Adobe Photoshop įrankiais ir tam tikrais vizualizavimo sprendimo V-Ray sluoksniais yra atliekami svarbūs vizualizacijų post-produkcijos proceso darbai. Jų metu, negrižtant vėl prie render‘inimo etapo ir taip sutaupant daug brangaus laiko, vizualizaciją, priklausomai nuo poreikio, galima pakoreguoti atliekant tiek nežymius, tiek drastiškus pakeitimus.

Plačiau apie 3D vizualizacijų post-produkciją skaitykite čia.

Houdini FX

Parametrinė darbo eiga, su kuria kuriami moderniausi specialieji efektai naudojant ,,nodes", turi tik vieną sinonimą -  Houdini FX. Įvaldžius šį vis labiau populiarėjantį įrankį galima ne tik sukurti specialiuosius efektus, bet ir parametrinę žaidimo aplinką. Visi sukurti parametriniai modeliai, animacijos ir specialieji efektai realiu laiku gali būti sujungti su Unreal Engine 4 ir Unity3D.

Autodesk Maya

3D modelių, personažų, animacijos, dalelių simuliacijų kūrimas – visa tai viename 3D animacijos sprendime Maya. Mokymų metu susipažinsite su Maya pagrindiniais įrankiais ir funkcijomis, reikalingų kurti 3D modelius, juos animuoti bei simuliuoti. Išmoksite scenos geometrijos ir modelių topologijos pagrindus. Mokymų kursą užbaigsite, dėl mūsų taikomos mokymų metodikos gaunamas žinias įsisavinti per praktinį jų taikymą, turėdami sukurtą ir išbaigtą 3D modelį ir / arba personažą, paruoštą perkėlimui į kitas platformas.

Substance Painter

Piešimas ant 3D objektų tapo ne tik įmanomas, bet neatsiejamas nuo šiuolaikinio darbo. Naudodami Substance Painter galite įsikelti modelius iš savo mėgstamo produkto (3ds max, Maya, BlenderCinema4D, Houdini FX ), o pasirinkę intuityvius įrankius - piešti tekstūras ir medžiagas. Modelį su tekstūromis tinka perkelti į visus 3D paketus, o rezultatas visur bus toks pat puikus.