PERSONAŽAI / ANIMACIJA /  3D SPECIALIEJI EFEKTAI

Visi turi savo mėgstamus personažus ar herojus tiek 2D tiek 3D pasaulyje. Juos įdomu stebėti, bet
dar įdomiau sukurti. Ar kada pagalvojote, kaip sukurti herojus, kurie sukelia ugnį? Vandenį? Ar
sudaužo daiktus? Sukurti animuota personažą, su tekstūromis reikia pastangų, kantrybės ir
nuoširdaus darbo. Bet pasinaudojant tinkama, industrijos patikrinta darbo eiga galite sukurti
įspūdingus personažus, kuriuos valdysite su savo sukurta kaulų sistemą. STUDIO KIBITZ
rekomenduoja rinktis labiausiai tinkančius sprendimus, kuriuos naudoja visos didžiosios studijos
kurti personažus ir 3D specialiuosius efektus.

Modelių ir personažų koncepto
kūrimas

Personažo kūrimas prasideda nuo eskizų kūrimo. Vienas geriausių pasirinkimų tai būtų daryti su Photoshop programine įranga ir Wacom piešimo planšete. Turint personažo eskizą jau galima pereiti į jo modeliavimą.

3D personažo detalizavimas

Kad sukurtas personažo modelis taptų gyvesnis, tikroviškesni, jį reikia apipavidalinti suteikiant įvairias tekstūras bei papildomas smulkias detales. Šiame personažo kūrimo procese sprendimų lyderio poziciją užima Substance Painter. Tai įrankis leidžiantis sukurti itin realistiškas ir stilizuotas tekstūras

Personažo animacija

It‘s alive! Taip pasitinkame savo animuotą personažą. Bet iki to dar reikia padirbėti. Susipažinti bei išmokti taikyti raktų technologiją ir Maya personažų animavimo įrankius bei 12-ka animacijos principų, kurių pagalba personažas įgaus savitą charakterį ir judesių laisvę.

3D personažo modeliavimas

Personažo kūrimas yra ne tik smagus procesas, bet taip pat didelis techninis iššūkis, todėl žinoti tam tikras taisykles ne tik rekomenduojama, bet privalu. Personažo modeliavimo procese vienas iš svarbiausių dalykų yra modelio topologija. Šiame procese vienas iš geriausių pasirinkimų būtų Autodesk Maya, kuri apima procesus nuo 3D personažo modeliavimo, kaulų sudėjimo iki animavimo.

Personažo kaulai (rigging)

Tinkamai sumodeluotas ir paruoštas personažas yra vienas iš svarbiausių reikalavimų norint sudėti jo kaulų struktūra. Tam atlikti, rekomenduojame Autodesk Maya, kuri turi geriausius kaulų (rigging) įrankius industrijoje. Tačiau prieš pradedant naudoti šiuos įrankius, reikia pakankamai gilaus techninio supratimo apie jų veikimo principus. Todėl šiam procesui mokymų metu skiriama pakankamai daug laiko, kad viską išsamiai ir aiškiai išnagrinėti.

3D efektų kūrimas

Specialieji efektai yra skirstomi į kelias kategorijas - VFX ir Motion Graphics. Motion Graphics efektai lengviausiai kuriami su Cinema 4D ir Maya Mash technologija. Kitos kategorijos 3D efektai, kaip dūmai, ugnis, vanduo, sprogimai, yra kuriami su Maya bei Houdini FX. Būtent šie, lyderiaujantys rinkos  produktai, padės sukurti puikius 3D efektus.

ZBrush – produktas skaitmeniniame 3D skulptūrų (digital sculpting) kūrimo procese, šiandien tapęs industrijos standartu. Juo galima sukurti itin detalius 3D modelius, skirtus filmams, reklamoms, animacijoms, vizualizacijoms, 3D spausdinimui ir net žaidimams. Zbrush kaip produktas toks galingas, jog dirbant juo galima pritrūkti nebent tik vaizduotės, tačiau ne jame esančių įrankių ir jų funkcionalumo.

ZBrush

Substance Designer – tai rinkos standartas, kai kalbama apie PBR (Physically Based Rendering) universalių tekstūrų kūrimo darbo eigą. Naudojant šį įrankį galima sukurti daugybę unikalių ir parametrinių tekstūrų, kurios tinkamos naudoti visuose produktuose, tarp jų - 3ds Max, Maya, Blender, Cinema4D, Revit, ArchiCAD, V-Ray, Redshift ir kituose.
Visos Substance Designer įrankiu sukurtos tekstūros yra atvaizduojamos realiu laiku, kas leidžia sutaupyti daug laiko, kai jas reikia koreguoti. O tai galima padaryti tiesiogiai Jūsų naudojamame render‘inimo ar žaidimų kūrimo varikliuose.

Substance Designer

Redshift pirmasis vizualizavimo sprendimas, kuris vizualizavimui (GPU) naudoja tik grafines plokštes. Redshift technologijos puikiai tinka render‘inti tiek 3D objektus, tiek specialiuosius efektus bei leidžia viską atlikti ne tik greičiau, bet ir gauti ultra realistiškus vaizdus. Šis įrankis dėka savo technologijų gali patenkinti tiek pavienių specialistų, tiek didžiausių studijų aukščiausius kokybės reikalavimus. 

Redshift

Blender - sparčiai augantis, nemokamas, profesionalus sprendimas, tinkantis visai darbo eigai, apimančiai 3D modelių ir jų medžiagiškumo kūrimą, animavimą, simuliavimą, specialiųjų efektų kūrimą, render'inimą. 
Šis įrankis toks universalus, jog jis tinkamas ne tik animacijos, žaidimų ar filmų industrijoms, tačiau ir video įrašų kūrimui bei jų redagavimui. Visa tai lemia populiarėjantį sprendimą, tarp studentų ir dėstytojų, mėgėjų ir profesionalų, pavienių menininkų ir studijų, naudoti Blender, kaip vieną iš pagrindinių įrankių savo darbo eigoje.

Blender

Cinema 4D vienas populiariausių animacijos ir specialiųjų efektų kūrimo įrankis. Šį įrankį labai pamėgo ir motion graphic artist'ai. Visa tai lėmė, todėl kad Cinema 4D dėl savo paprastos struktūros  leidžia lengvai ir greitai kurti 3D modelius bei juos animuotui. Ir dar todėl, kad projektą kurtą su Cinema 4D lengvai galima perkelti į kitų programinių įrangų aplinkas, pvz.,  Adobe Affter Effect, Kas padeda sutaupyti daug laiko ir supaprastina specialiųjų efektų kūrimo eigą.

Tad pasitelkę Cinema 4D motion graphics kūrimo darbo eigą, galėsite savo projektui sukurti ne tik puikią animaciją, bet ir efektingą simuliaciją.

Cinema 4D

Nuotraukų, paveiksliukų, tekstūrų kūrimas ir retušavimas yra kūrybinis procesas, neatsiejamas nuo visų vizualinių medijų kūrimo. Standartine tapusi programinė įranga yra ne tik reikalinga, bet labai galinga. Naudoti Adobe Photoshop yra lengva, jei žinoma, kaip tiksliai dirbti su sluoksniais, kaukėmis bei jų pritaikymu. Išmanyti šio įrankio bent pagrindinus privalo visi, ketinantys savo karjerą sieti su darbu filmų, žaidimų, reklamų studijose.

Adobe Photoshop Post-Produkcijai

Parametrinė darbo eiga, su kuria kuriami moderniausi specialieji efektai naudojant ,,nodes", turi tik vieną sinonimą -  Houdini FX. Įvaldžius šį vis labiau populiarėjantį įrankį galima ne tik sukurti specialiuosius efektus, bet ir parametrinę žaidimo aplinką. Visi sukurti parametriniai modeliai, animacijos ir specialieji efektai realiu laiku gali būti sujungti su Unreal Engine 4 ir Unity3D.

Houdini FX

3D modelių, animacijos, dalelių simuliacijų, personažų kūrimas - visa tai viename 3D animacijos pakete Maya. Išmokę dirbti šiuo moderniu programinės įrangos paketu įgysite ne tik puikios patirties, bet ir galimybių prisijungti prie populiariausių studijų, kurios naudoja Maya. Maya - vienas populiaurių 3D paketų pasaulyje.

Autodesk Maya

Piešimas ant 3D objektų tapo ne tik įmanomas, bet neatsiejamas nuo šiuolaikinio darbo. Naudodami Substance Painter galite įsikelti modelius iš savo mėgstamo produkto (3ds max, Maya, BlenderCinema4D, Houdini FX ), o pasirinkę intuityvius įrankius - piešti tekstūras ir medžiagas. Modelį su tekstūromis tinka perkelti į visus 3D paketus, o rezultatas visur bus toks pat puikus. 

Substance Painter

Turite papildomų klausimų ?
Susisiekite su mokymo centro ir kūrybinės studijos koordinatoriumi

+370 686 50000

STUDIO KIBITZ

STUDIO KIBITZ– kūrybinė studija, kur technologijos ir menas susilieja į bendrą visumą, sukurdami neįmanomą įmanomu. Mes tikime, jog turint reikiamas žinias, tinkamus įrankius ir aistrą kurti, kiekvienas gali būti savo susikurtos virtualios visatos valdovu

  • Facebook | STUDIO KIBITZ
  • Instagram | STUDIO KIBITZ
  • Grey YouTube Icon
  • LinkedIn
  • STUDIO KIBITZ GROUP

© 2019 STUDIO KIBITZ

Naujienlaiškio prenumerata

Norite pirmi sužinoti apie STUDIO KIBITZ organizuojamus mokymus bei kas įdomaus vyksta audiovizualinių menų industrijoje ?

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius dabar!