ARCHITEKTŪRA / PRODUKTAS/  3D MODELIAVIMAS

Pamačius kvapą gniaužiantį namo ar interjero vaizdą žurnale ar kur internetinėje erdvėje, sunku pasakyti, ar net neįmanoma, tai tikro objekto nuotrauka ar iki smulkmenų apgalvotas ir sukurtas įsivaizduojamas foto-realistinis paveikslas. Taip, dar prieš pradedant realius pastato statybos, landšafto formavimo ir interjero kūrimo darbus, architektai ir dizaineriai bendradarbiaudami tarpusavyje gali užsakovui pasiūlyti jo galvoje turimą viziją, įgyvendintą 3D aplinkoje. Būtent tokios architektūrinės vizualizacijos padeda lengviau komunikuoti tarp architekto, dizainerio ir užsakovo. O šis mokymų kursas išsamiai jus supažindins su architektūrinių vizualizacijų kūrimo procesu, pradedant brėžiniais, baigiant foto-realistiniais pastatų ir interjerų vizualizacijomis.

ARCHITEKTŪRINIAI MODELIAI

Įvairių trimačių formų, elementų ir grafinės medžiagos kūrimas bei tikslių brėžinių ir techninės dokumentacijos ruošimas su BIM standartus atitinkančia programinės įrangos paketu – Autodesk Revit®, kuris apima visas pastato projektavimo – modeliavimo sritis ir atitinka reikalavimus, keliamus informaciniam modeliui ir jo elementams, yra tai ko išmoksite šių mokymų metu.  Ir jei reljefo kūrimas pagal piketus arba iš CAD failo jums vis dar yra keliantis sunkumų darbas, tai po šių mokymų šių sunkumų nebeliks.

MODELIO 2D / 3D PLANAS

Turint 3D architektūrinį ar produkto modelį iš jo galima gauti visus elementų paskaičiavimus ir brėžinius. Turint tokius brėžinius jie išlieka dinamiški, t. y. keičiant 3D modelį keičiasi paskaičiavimai ir brėžiniai. Naudojant tokią darbo eigą, vietos klaidoms lieka labai mažai.

VIRTUALI REALYBĖ,
ANIMACIJA, SIMULIACIJA

Turas po architektūrinį 3D modelį ar sukurtą produktą yra tikrai kvapą gniaužantis patyrimas. Jis kūrėjui padeda labiau suprasti savo kuriamą 3D modelį, o klientui pamatyti, kaip atrodys jo užsakytas interjeras / eksterjeras. Taip produkto užsakovas gali išmėginti produktą jo nė nepradėjus gaminti / statyti ar nesant galimybei ten patekti.

3D MODELIAVIMO PRINCIPAI

3D modelių kūrimas ir perkėlimas tampa vis spartesnis ir patogesnis. Sukurtus tinkamos struktūros modelius, galima lengvai perkelti iš vienos programinės įrangos aplinkos, kaip Autodesk Revit®, AutoCAD ar ArchiCAD , į kitas programines įrangas, tokias kaip Trimble SketchUp, Autodesk 3ds Max, V-Ray bei CINEMA4D. Viskas nėra taip sudėtinga, kaip atrodo, tačiau tai procesas, kuris reikalauja papildomų žinių ir darbo. Mokymų metu, išmoksi kurti interjero ir eksterjero 3D modelius, naudojant skirtingas programines įrangas bei dirbti derinant skirtingas programines įrangas. 

APŠVIETIMAS / MEDŽIAGIŠUMAS

Modelių paruošimas vizualizavimui, V-Ray realistiškų medžiagų kūrimas, apšvietimo galimybės ir apšvietimo scenarijai – tai temos, kurios, šio kurso metu, jus supažindins su foto-realistinių vaizdų kūrimu. O išmokus derinti kelias programines įrangas tarpusavyje, tokias kaip Trimble SketchUp, Substance Painter, V-Ray, Unreal Engine ir CINEMA4D galima pasiekti puikių rezultatų.

POST PRODUKCIJA

Adobe Photoshop, kaip post-produkcijos įrankis, turėtų būti kiekvieno architekto ar interjero / eksterjero / produkto dizainerio arsenale. Jo pagalba jūs galite šiek tiek ar net labai pakeisti turimą vaizdą. Negrįžtant prie renderinimo, atsiradus pakeitimams, jūs galite keisti objektų medžiagiškumus ir spalvas, apšvietimo intensyvumą ir krintančių šešėlių kampą. Išmokus tinkamai naudoti Adobe Photoshop, jūsų darbo eiga ties projektu gali labai stipriai sutrumpėti ir pakelti jį kitą lygį.

Substance Designer – tai rinkos standartas, kai kalbama apie PBR (Physically Based Rendering) universalių tekstūrų kūrimo darbo eigą. Naudojant šį įrankį galima sukurti daugybę unikalių ir parametrinių tekstūrų, kurios tinkamos naudoti visuose produktuose, tarp jų - 3ds Max, Maya, Blender, Cinema4D, Revit, ArchiCAD, V-Ray, Redshift ir kituose.
Visos Substance Designer įrankiu sukurtos tekstūros yra atvaizduojamos realiu laiku, kas leidžia sutaupyti daug laiko, kai jas reikia koreguoti. O tai galima padaryti tiesiogiai Jūsų naudojamame render‘inimo ar žaidimų kūrimo varikliuose.

Substance Designer

Redshift pirmasis vizualizavimo sprendimas, kuris vizualizavimui (GPU) naudoja tik grafines plokštes. Redshift technologijos puikiai tinka render‘inti tiek 3D objektus, tiek specialiuosius efektus bei leidžia viską atlikti ne tik greičiau, bet ir gauti ultra realistiškus vaizdus. Šis įrankis dėka savo technologijų gali patenkinti tiek pavienių specialistų, tiek didžiausių studijų aukščiausius kokybės reikalavimus. 

Redshift

Blender - sparčiai augantis, nemokamas, profesionalus sprendimas, tinkantis visai darbo eigai, apimančiai 3D modelių ir jų medžiagiškumo kūrimą, animavimą, simuliavimą, specialiųjų efektų kūrimą, render'inimą. 
Šis įrankis toks universalus, jog jis tinkamas ne tik animacijos, žaidimų ar filmų industrijoms, tačiau ir video įrašų kūrimui bei jų redagavimui. Visa tai lemia populiarėjantį sprendimą, tarp studentų ir dėstytojų, mėgėjų ir profesionalų, pavienių menininkų ir studijų, naudoti Blender, kaip vieną iš pagrindinių įrankių savo darbo eigoje.

Blender

Cinema 4D vienas populiariausių animacijos ir specialiųjų efektų kūrimo įrankis. Šį įrankį labai pamėgo ir motion graphic artist'ai. Visa tai lėmė, todėl kad Cinema 4D dėl savo paprastos struktūros  leidžia lengvai ir greitai kurti 3D modelius bei juos animuotui. Ir dar todėl, kad projektą kurtą su Cinema 4D lengvai galima perkelti į kitų programinių įrangų aplinkas, pvz.,  Adobe Affter Effect, Kas padeda sutaupyti daug laiko ir supaprastina specialiųjų efektų kūrimo eigą.

Tad pasitelkę Cinema 4D motion graphics kūrimo darbo eigą, galėsite savo projektui sukurti ne tik puikią animaciją, bet ir efektingą simuliaciją.

Cinema 4D

Autodesk Revit® – tai BIM standartus atitinkantis programinės įrangos paketas, apimantis visas pastato projektavimo – modeliavimo sritis. Autodesk Revit® programinė įranga siūlo plačias galimybes architektūros kūrimui – nuo koncepcijos iki realaus projekto įgyvendinimo. Naudojant  šią programinę įrangą, galima kurti įvairias trimates formas ir elementus, grafinę medžiagą bei ruošti tikslius brėžinius ir techninę dokumentaciją. Visi atlikti pakeitimai informaciniame modelyje ir projekto progresas yra matomi visų projekto dalyvių realiu laiku.

Autodesk Revit® suteikia visas galimybes įgyvendinti BIM proceso reikalavimus, keliamus informaciniam modeliui ir jo elementams.

Autodesk Revit

Projekto vizualizavimas yra viena iš pagridnių projekto sudedamųjų dalių. Todėl labai svarbu pasirinkti įrankį, kuris būtų ne tik modernus, greitas, bet taip pat patikimas ir intuityvus. Visus šiuos reikalavimus atitinka vizualizavimo įrankis V-Ray, kuris yra pritaikytas pagrindinėms platformoms. Mokymų metu išmoksite šio įrankio valdymo subtilybių, sužinosite, kaip galima jį panaudoti dirbant su Jūsų mėgstama platforma.

V-Ray for 3ds Max

Realaus laiko CAD vizualizavimas, virtuali / papildyta realybė, žaidimų kūrimas - visa tai viename, pažangiausiame sprendime - Unreal Engine 4. Modernios realaus laiko atvaizdavimo technologijos Jums padės pagilinti darbo įgūdžius ir suteiks galimybių kurti aukščiausio lygio projektus.

Unreal Engine

Nuotraukų, paveiksliukų, tekstūrų kūrimas ir retušavimas yra kūrybinis procesas, neatsiejamas nuo visų vizualinių medijų kūrimo. Standartine tapusi programinė įranga yra ne tik reikalinga, bet labai galinga. Naudoti Adobe Photoshop yra lengva, jei žinoma, kaip tiksliai dirbti su sluoksniais, kaukėmis bei jų pritaikymu. Išmanyti šio įrankio bent pagrindinus privalo visi, ketinantys savo karjerą sieti su darbu filmų, žaidimų, reklamų studijose.

Adobe Photoshop Post-Produkcijai

3ds Max - vienas populiariausių 3D modeliavimo ir animavimo įrankių. Jis labiausiai žinomas dėl interjero/eksterjero vizualizavimo ir CAD failų darbo eigos.  Šiuo įrankiu galima sukurti nuostabius vaizdus. O pasitelkus mūsų siūlomą SketchUp, 3ds Max, V-Ray for 3ds Max darbo eigą, galima pasiekti puikių rezultatų. Be to išmoksite tokios darbo eigos ir principų, kurie naudojami studijose.

Autodesk 3ds Max

SketchUp Pro ir V-Ray Next for SketchUp – tai puikus programinių įrangų tandemas, kurį savo darbo eigoje, kuriant 3D vizualizacijas, naudoja tiek pradedantys specialistai, tiek profesionalai. Naudojant nesudėtingą modeliavimo įrankį SketchUp Pro ir vieną iš moderniausių vizualizavimo priemonių V-Ray Next, galima sukurti išbaigtą interjero ir eksterjero projektą, kuris atrodys ne tik realistiškai, bet ir bus paruoštas post-produkcijai. Šių mokymų metu susipažindinsite su naujausiomis modeliavimo, apšvietimo ir medžiagų kūrimo technologijomis, kurios padės ne tik sutaupyti laiko kuriant projektus, bet ir perkelti juos į kitą lygį.

Trimble SketchUp

Turite papildomų klausimų ?
Susisiekite su mokymo centro ir kūrybinės studijos koordinatoriumi

+370 686 50000

STUDIO KIBITZ

STUDIO KIBITZ– kūrybinė studija, kur technologijos ir menas susilieja į bendrą visumą, sukurdami neįmanomą įmanomu. Mes tikime, jog turint reikiamas žinias, tinkamus įrankius ir aistrą kurti, kiekvienas gali būti savo susikurtos virtualios visatos valdovu

  • Facebook | STUDIO KIBITZ
  • Instagram | STUDIO KIBITZ
  • Grey YouTube Icon
  • LinkedIn
  • STUDIO KIBITZ GROUP

© 2019 STUDIO KIBITZ

Naujienlaiškio prenumerata

Norite pirmi sužinoti apie STUDIO KIBITZ organizuojamus mokymus bei kas įdomaus vyksta audiovizualinių menų industrijoje ?

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius dabar!