ARCHITEKTŪRA / PRODUKTAS/  3D MODELIAVIMAS

Pamačius kvapą gniaužiantį namo ar interjero vaizdą žurnale ar kur internetinėje erdvėje, sunku pasakyti, ar net neįmanoma, tai tikro objekto nuotrauka ar iki smulkmenų apgalvotas ir sukurtas įsivaizduojamas foto-realistinis paveikslas. Taip, dar prieš pradedant realius pastato statybos, landšafto formavimo ir interjero kūrimo darbus, architektai ir dizaineriai bendradarbiaudami tarpusavyje gali užsakovui pasiūlyti jo galvoje turimą viziją, įgyvendintą 3D aplinkoje. Būtent tokios architektūrinės vizualizacijos padeda lengviau komunikuoti tarp architekto, dizainerio ir užsakovo. O šis mokymų kursas išsamiai jus supažindins su architektūrinių vizualizacijų kūrimo procesu, pradedant brėžiniais, baigiant foto-realistiniais pastatų ir interjerų vizualizacijomis.

ARCHITEKTŪRINIAI MODELIAI

Įvairių trimačių formų, elementų ir grafinės medžiagos kūrimas bei tikslių brėžinių ir techninės dokumentacijos ruošimas su BIM standartus atitinkančia programinės įrangos paketu – Autodesk Revit®, kuris apima visas pastato projektavimo – modeliavimo sritis ir atitinka reikalavimus, keliamus informaciniam modeliui ir jo elementams, yra tai ko išmoksite šių mokymų metu.  Ir jei reljefo kūrimas pagal piketus arba iš CAD failo jums vis dar yra keliantis sunkumų darbas, tai po šių mokymų šių sunkumų nebeliks.

MODELIO 2D / 3D PLANAS

Turint 3D architektūrinį ar produkto modelį iš jo galima gauti visus elementų paskaičiavimus ir brėžinius. Turint tokius brėžinius jie išlieka dinamiški, t. y. keičiant 3D modelį keičiasi paskaičiavimai ir brėžiniai. Naudojant tokią darbo eigą, vietos klaidoms lieka labai mažai.

VIRTUALI REALYBĖ,
ANIMACIJA, SIMULIACIJA

Turas po architektūrinį 3D modelį ar sukurtą produktą yra tikrai kvapą gniaužantis patyrimas. Jis kūrėjui padeda labiau suprasti savo kuriamą 3D modelį, o klientui pamatyti, kaip atrodys jo užsakytas interjeras / eksterjeras. Taip produkto užsakovas gali išmėginti produktą jo nė nepradėjus gaminti / statyti ar nesant galimybei ten patekti.

3D MODELIAVIMO PRINCIPAI

3D modelių kūrimas ir perkėlimas tampa vis spartesnis ir patogesnis. Sukurtus tinkamos struktūros modelius, galima lengvai perkelti iš vienos programinės įrangos aplinkos, kaip Autodesk Revit®, AutoCAD ar ArchiCAD , į kitas programines įrangas, tokias kaip Trimble SketchUp, Autodesk 3ds Max, V-Ray bei CINEMA4D. Viskas nėra taip sudėtinga, kaip atrodo, tačiau tai procesas, kuris reikalauja papildomų žinių ir darbo. Mokymų metu, išmoksi kurti interjero ir eksterjero 3D modelius, naudojant skirtingas programines įrangas bei dirbti derinant skirtingas programines įrangas. 

APŠVIETIMAS / MEDŽIAGIŠUMAS

Modelių paruošimas vizualizavimui, V-Ray realistiškų medžiagų kūrimas, apšvietimo galimybės ir apšvietimo scenarijai – tai temos, kurios, šio kurso metu, jus supažindins su foto-realistinių vaizdų kūrimu. O išmokus derinti kelias programines įrangas tarpusavyje, tokias kaip Trimble SketchUp, Substance Painter, V-Ray, Unreal Engine ir CINEMA4D galima pasiekti puikių rezultatų.

POST PRODUKCIJA

Adobe Photoshop, kaip post-produkcijos įrankis, turėtų būti kiekvieno architekto ar interjero / eksterjero / produkto dizainerio arsenale. Jo pagalba jūs galite šiek tiek ar net labai pakeisti turimą vaizdą. Negrįžtant prie renderinimo, atsiradus pakeitimams, jūs galite keisti objektų medžiagiškumus ir spalvas, apšvietimo intensyvumą ir krintančių šešėlių kampą. Išmokus tinkamai naudoti Adobe Photoshop, jūsų darbo eiga ties projektu gali labai stipriai sutrumpėti ir pakelti jį kitą lygį.

BIM projektų vizualizavimas 3ds Max ir V-Ray 5 sprendimais

Įgyvendinant BIM ar infrastruktūros BIM projektus, darbo eiga, atitinkanti naujausius standartus, šiai dienai yra ne privalumas, o tiesiog būtinybė. O bendradarbiavimas tarp darbo eigoje naudojamų programinių įrangų, užtikrinant sklandų projektų informacijos judėjimą tarp skirtingų projektavimo, o vėliau ir tarp vizualizavimo įrankių, yra viena svarbiausių efektyvios ir laiką taupančios darbo eigos dalis. Tokį bendradarbiavimą galima pasiekti pasirinkus dirbti universalia darbo eiga, kuri yra pagrįsta informacijos perkėlimu FBX failų sistema. Ši universali darbo eiga užtikrina efektyvų ir sklandų projektų informacijos perkėlimą ir apjungimą tarp tokių produktų kaip „Revit“, „Civil3D“, „Inventor“, „ArchiCAD“, „SketchUp Pro“, „Tecla“ ir tokių vizualizavimo industrijoje lyderiais laikomų sprendimų, kaip „3ds Max“ ir „V-Ray“.

Kaip ši darbo eiga veikia, ką reikia žinoti ir mokėti norint ją įtraukti į savo darbo procesus, mokome ir aiškiname naujajame mokymų kurse, skirtam būtent projektuotojams, kuriems reikia pateikinėti savo projektų 3D vizualizacijas.

V-Ray for SketchUp

„SketchUp“ projektų vizualizavimas „V-Ray for SketchUp“ sprendimu, tai šiuolaikiška ir patogi darbo eiga, kuri 3D vizualizacijas kuriantiems specialistams vis dar kelia nemažai klausimų. Ypač daug klausimų kyla norint vizualizacijų scenas tinkamai ir gražiai apšviesti, o scenoje esančius objektus padengti kokybiškomis medžiagomis. Į visus šiuos ir daugelį kitų klausimų atsakome mūsų organizuojamuose „V-Ray for SketchUp“ mokymų kursuose.

Kurso mokymų programa apima ne tik su bendriniu apšvietimu ir medžiagų kūrimu susijusias temas, bet ir temas susijusias su „Substance Source“ sprendime esančių realistiškų medžiagų panaudojimu savo 3D modeliams bei su post-produkcijos pagrindais, kurie leidžia ne tik greitai ir patogiai koreguoti vizualizacijas, tačiau ir sutaupyti daug darbo laiko.

V-Ray 5 for 3ds Max

Naujai išleista „V-Ray 5 for 3ds Max“ versija, su savimi atsinešė nemaža dalį svarbių pakeitimų ir naujovių, kurių tiek esami, tiek anksčiau domėjęsi šiuo produktu naudotojai laukė jau labai seniai. Visa tai įtakojo nemažus darbo eigos „V-Ray“ sprendimu pasikeitimus, todėl judėdami kartu su vykstančiais pokyčiais atnaujiname ir savo „V-Ray for 3ds Max“ mokymų programą.

Naujajame „V-Ray 5 for 3ds Max“ kurse Jus pasitiks tokios naujovės, kaip: šviesų keitimas realiu laiku, kuris leidžia  ne tik pasikoreguoti vizualizacijos apšvietimo sprendimą, bet ir sukurti kelis jų scenarijus; atsiradusi galimybė atlikti „V-Ray“ sluoksnių maišymą ir post-produkciją; pasikeitusi medžiagų kūrimo darbo eiga, kurioje nuo šiol rasite medžiagų biblioteką, medžiagų šablonus ir interaktyvę medžiagų peržiūrėjimo funkciją.

Substance Designer

Substance Designer – tai rinkos standartas, kai kalbama apie PBR (Physically Based Rendering) universalių tekstūrų kūrimo darbo eigą. Naudojant šį įrankį galima sukurti daugybę unikalių ir parametrinių tekstūrų, kurios tinkamos naudoti visuose produktuose, tarp jų - 3ds Max, Maya, Blender, Cinema4D, Revit, ArchiCAD, V-Ray, Redshift ir kituose.
Visos Substance Designer įrankiu sukurtos tekstūros yra atvaizduojamos realiu laiku, kas leidžia sutaupyti daug laiko, kai jas reikia koreguoti. O tai galima padaryti tiesiogiai Jūsų naudojamame render‘inimo ar žaidimų kūrimo varikliuose.

Redshift

Redshift pirmasis vizualizavimo sprendimas, kuris vizualizavimui (GPU) naudoja tik grafines plokštes. Redshift technologijos puikiai tinka render‘inti tiek 3D objektus, tiek specialiuosius efektus bei leidžia viską atlikti ne tik greičiau, bet ir gauti ultra realistiškus vaizdus. Šis įrankis dėka savo technologijų gali patenkinti tiek pavienių specialistų, tiek didžiausių studijų aukščiausius kokybės reikalavimus. 

Blender

Blender - sparčiai augantis, nemokamas, profesionalus sprendimas, tinkantis visai darbo eigai, apimančiai 3D modelių ir jų medžiagiškumo kūrimą, animavimą, simuliavimą, specialiųjų efektų kūrimą, render'inimą. 
Šis įrankis toks universalus, jog jis tinkamas ne tik animacijos, žaidimų ar filmų industrijoms, tačiau ir video įrašų kūrimui bei jų redagavimui. Visa tai lemia populiarėjantį sprendimą, tarp studentų ir dėstytojų, mėgėjų ir profesionalų, pavienių menininkų ir studijų, naudoti Blender, kaip vieną iš pagrindinių įrankių savo darbo eigoje.

Cinema 4D

Cinema 4D vienas populiariausių animacijos ir specialiųjų efektų kūrimo įrankis. Šį įrankį labai pamėgo ir motion graphic artist'ai. Visa tai lėmė, todėl kad Cinema 4D dėl savo paprastos struktūros  leidžia lengvai ir greitai kurti 3D modelius bei juos animuotui. Ir dar todėl, kad projektą kurtą su Cinema 4D lengvai galima perkelti į kitų programinių įrangų aplinkas, pvz.,  Adobe Affter Effect, Kas padeda sutaupyti daug laiko ir supaprastina specialiųjų efektų kūrimo eigą.

Tad pasitelkę Cinema 4D motion graphics kūrimo darbo eigą, galėsite savo projektui sukurti ne tik puikią animaciją, bet ir efektingą simuliaciją.

Autodesk Revit

Autodesk Revit® – tai BIM standartus atitinkantis programinės įrangos paketas, apimantis visas pastato projektavimo – modeliavimo sritis. Autodesk Revit® programinė įranga siūlo plačias galimybes architektūros kūrimui – nuo koncepcijos iki realaus projekto įgyvendinimo. Naudojant  šią programinę įrangą, galima kurti įvairias trimates formas ir elementus, grafinę medžiagą bei ruošti tikslius brėžinius ir techninę dokumentaciją. Visi atlikti pakeitimai informaciniame modelyje ir projekto progresas yra matomi visų projekto dalyvių realiu laiku.

Autodesk Revit® suteikia visas galimybes įgyvendinti BIM proceso reikalavimus, keliamus informaciniam modeliui ir jo elementams.

V-Ray

Projekto vizualizavimas yra viena iš pagridnių projekto sudedamųjų dalių. Todėl labai svarbu pasirinkti įrankį, kuris būtų ne tik modernus, greitas, bet taip pat patikimas ir intuityvus. Visus šiuos reikalavimus atitinka vizualizavimo įrankis V-Ray, kuris yra pritaikytas pagrindinėms platformoms. Mokymų metu išmoksite šio įrankio valdymo subtilybių, sužinosite, kaip galima jį panaudoti dirbant su Jūsų mėgstama platforma.

Unreal Engine

Realaus laiko CAD vizualizavimas, virtuali / papildyta realybė, žaidimų kūrimas - visa tai viename, pažangiausiame sprendime - Unreal Engine 4. Modernios realaus laiko atvaizdavimo technologijos Jums padės pagilinti darbo įgūdžius ir suteiks galimybių kurti aukščiausio lygio projektus.

Vizualizacijų post-produkcija V-Ray ir Adobe Photoshop sprendimais

Vizualizacijų post-produkcija, kaip darbo eigos etapas jau seniai tapo neatsiejama profesionalias architektūrines, interjero ir eksterjero 3D vizualizacijas kuriančių specialistų darbo eigos dalimi. Naudojantis Adobe Photoshop įrankiais ir tam tikrais vizualizavimo sprendimo V-Ray sluoksniais yra atliekami svarbūs vizualizacijų post-produkcijos proceso darbai. Jų metu, negrižtant vėl prie render‘inimo etapo ir taip sutaupant daug brangaus laiko, vizualizaciją, priklausomai nuo poreikio, galima pakoreguoti atliekant tiek nežymius, tiek drastiškus pakeitimus.

Plačiau apie 3D vizualizacijų post-produkciją skaitykite čia.

Autodesk 3ds Max ir V-Ray5

3ds Max - vienas populiariausių 3D modeliavimo ir animavimo įrankių. Jis labiausiai žinomas dėl interjero/eksterjero vizualizavimo ir CAD failų darbo eigos.  Šiuo įrankiu galima sukurti nuostabius vaizdus. O pasitelkus mūsų siūlomą SketchUp, 3ds Max, V-Ray for 3ds Max darbo eigą, galima pasiekti puikių rezultatų. Be to išmoksite tokios darbo eigos ir principų, kurie naudojami studijose.

SketchUp Pro + V-Ray Next for SketchUp

SketchUp Pro ir V-Ray Next for SketchUp – tai puikus programinių įrangų tandemas, kurį savo darbo eigoje, kuriant 3D vizualizacijas, naudoja tiek pradedantys specialistai, tiek profesionalai. Naudojant nesudėtingą modeliavimo įrankį SketchUp Pro ir vieną iš moderniausių vizualizavimo priemonių V-Ray Next, galima sukurti išbaigtą interjero ir eksterjero projektą, kuris atrodys ne tik realistiškai, bet ir bus paruoštas post-produkcijai. Šių mokymų metu susipažindinsite su naujausiomis modeliavimo, apšvietimo ir medžiagų kūrimo technologijomis, kurios padės ne tik sutaupyti laiko kuriant projektus, bet ir perkelti juos į kitą lygį.

Turite papildomų klausimų ?
Susisiekite su mokymo centro ir kūrybinės studijos koordinatoriumi

+370 686 50000

Kaunas.png

Vilnius

Vilnius.png

Kaunas

Klaipėda

STUDIO KIBITZ– kūrybinė studija, kur technologijos ir menas susilieja į bendrą visumą, sukurdami neįmanomą įmanomu. Mes tikime, jog turint reikiamas žinias, tinkamus įrankius ir aistrą kurti, kiekvienas gali būti savo susikurtos virtualios visatos valdovu

Naujienlaiškio prenumerata

Prisijunkite prie mūsų naujienlaiškių prenumeratorių ir sužinokite apie mūsų būsimus webinar‘us, workshop‘us, mokymus bei naujienas apie programinių įrangų atnaujinimus ir kitas aktualijas greičiau nei kiti. 

  • Facebook | STUDIO KIBITZ
  • Instagram | STUDIO KIBITZ
  • Grey YouTube Icon
  • LinkedIn
  • STUDIO KIBITZ GROUP

© 2020 STUDIO KIBITZ