GRAFINIS DIZAINAS / UI / UX /  MAKETAVIMAS

Plakatai, lankstinukai, internetiniai puslapiai, reklamos ir t.t. – visa tai yra vizualinė komunikacija, kitaip dar vadinama grafiniu dizainu. Panaudojant tipografiją, fotografiją ir iliustracijas sprendžiame įvairias komunikacijos problemas. Ar kiekvienas gali būti geras grafikos dizaineris? Atsakymas – Taip. Dizaineriais negimstama, o tampama. Dizaineris taip pat žmogus. Galima išmokti grafinio dizaino principus ir juos taikyti kuriant vizualinę komunikaciją. Šioje srityje neapsieisime, be specializuotos programinės įrangos. Ir čia lyderio poziciją užima vienos iš didžiausių pasaulio specializuotos programinės įrangos gamintojų – Adobe, produktai tokie kaip: Photoshop, Illustrator ir InDesign. Kiekviena programinė įranga sprendžia skirtingas problemas, tačiau grafinio dizaino kūrimo procese jos tarpusavyje taip viena kitą papildo, kad sunku įsivaizduoti darbo eiga kažkurios jų nenaudojant. Todėl siekiant efektyvios darbo eigos rekomenduojama išmanyti jas visas. Tai padės tapti ne tik geresniu dizaineriu, bet ir praplės galimybes įgyvendinti sudėtingesnius projektus.

Retušavimas

Kuriant grafinį dizainą neretai tenka panaudoti vieną ar kitą fotografiją. Nepriklausomai nuo to ar fotografijas perkate ar naudojate, jas reikia pakoreguoti, patvarkyti. Tai vadinama retušavimu. Su Adobe Photoshop galite atlikti įvairius retušavimo darbus, keisti tonus, kontrastą, apkirpti ir t.t. Nepageidaujamu objektų šalinimas, ar kitos foto manipuliacijos vykdomos dažniausiai būtent su Adobe Photoshop programa. Ji puikiai tinka retušuoti viską kas padaryta iš pikselių. 3D renderiai irgi sudėti iš pikselių. Tai reiškia, kad redaguoti galite ne tik fotografijas, bet visą rasterinę kompiuterinę grafiką.

Maketavimas

Maketavimas, tai kūrybinis procesas, reikalaujantis vizualinio dizaino principų išmanymo. Tai procesas, kurio metu kuriate vizualinį dizainą naudodami, tekstus, fotografijas ar iliustracijas. Plakatų, lankstinukų, žurnalų ir knygų maketavimas galimas įvairiomis programomis, tačiau mūsų studija šiuo atveju rekomenduoja Adobe InDesign specializuotą programinę įrangą.

UI

UI ar WEB ar grafinis dizainas yra tas pats vizualinis dizainas, tik skiriasi savo forma. Gerai išmanančiam universalius dizaino ar tik vizualinio dizaino principus, nebus sudėtinga sukurti gerą UI dizainą. Tam atlikti mūsų studija rekomenduoja tokias programines įrangas, kaip Sketch, Adobe XD, Adobe Illustrator, Photoshop. 

Vektorinė grafika

Vektorinė grafika skiriasi nuo rasterinės tuo, kad jį nėra sudaryta iš pikseliu. Vektorinės formos yra apibrėžiamos naudojant matematines formules ir tai leidžia vektorinę grafiką stipriai didinti ir mažinti neprarandant kokybės. Norint sukurti logotipą, ikoną ar net visą iliustraciją taip, kad ją būtų galima naudoti visur ir įvairiais dydžiais, jums prireiks tokios vektorinės grafikos redagavimo programos, kaip – Adobe Illustrator.

UX

UX – naudotojo / vartotojo patirtis. Ar tai labai svarbu grafiniame dizaine? Kas tai bebūtų – plakatas, žurnalas, knyga ar internetinis puslapis, juos kažkas mato, į tai reaguoja ar kitaip vartoja. Tad kuriant produktą ir jo dizainą visada galvojama apie galutinį savo vartotoją, t. y. jo patirtį ir reakciją.

POST-PRODUKCIJA

medžiaga: 3D modeliai, tekstūros,
personažai, filmuota medžiaga, garso
takeliai, specialieji video ir audio efektai, sujungiama į vieną video-produktą, kuris dar apdorojamas pritaikant spalvų teoriją (color keying) ir apšvietimo technikas, taip gaunant galutinį produktą – filmą, reklamą, muzikinį klipą ir kitą.
Mokymų metu kartu įgyvendinsime mini projektą, kurio metu užtvirtinsite gautas teorines žinias bei išmėginsite jas pritaikyti atliekant praktines
užduotis.

„Naudotojo patirtis“ apima visus galutinio vartotojo sąveikos su įmone, jos paslaugomis ir produktais aspektus (Don Norman). Todėl labai svarbu kurti produktus, kurie sukurtų teigiamą vartotojo patirtį. Kaip tai padaryti? Tam reikia puikiai suprasti, koks yra vartotojo poreikis, kur ir kaip jis, jūsų kuriamą produktą, naudos. Kitaip tariant, produkto techninius reikalavimus turi kurti, ne užsakovas, bet produkto kūrimo komanda, kuri atsižvelgdama į tai, kas yra produkto galutinis vartotojas ir kaip jis tą produktą naudos. UX apima įvairias sritis: vartotojų tyrimus, informacijos architektūrą, interakcijų dizainą, vizualinį dizainą ir t.t. Ir viso to galima išmokti. Kuo mažiau spėlionių apie tai, ko reikia vartotojui, tuo tikslesnis ir geresnis produktas. O galutinis rezultatas – teigiama naudotojo patirtis su jūsų kurtu produktu bei jūsų prekės ženklu.

UX / UI

CorelDraw mokymai skirti norintiems išmokti kurti vektorinės grafinius objektus (ikonas, ženklus, logotipus), maketuoti vizitines korteles, lankstinukus, kurti grafinį dizainą, sudėtingesnius grafinius objektus, taikyti efektus, derinant taškinės ir vektorinės grafikos objektus.

CorelDraw

Jei jums reikia sukurti logotipą, infografika, lauko reklamos stendą, stendus prekybos mugėms ar tiesiog plakatą, tuomet Adobe Illustrator, ko gero, yra geriausia ir populiariausia vektorių piešimo programinė įranga. Su ja lengvai kuriamos iliustracijos, ikonėlės, logotipai, kurie gali būti naudojami įvairaus dydžio projektuose. Vektorinė grafika, kitaip nei rasterinė yra nepriklausoma nuo pikselių, todėl viską, kas sukurta su Adobe Illustrator, galima didinti iki begalybės arba mažinti iki mikroskopinio dydžio visai negalvojant apie vaizdo kokybės praradimus

Adobe Illustrator

Adobe InDesign yra viena geriausių maketavimui skirtui programinių įrangų. Šia programine įranga galima kurti dizainus pradedant vizitinėmis kortelėmis, lankstinukais, plakatais ir baigiant žurnalais bei knygomis. InDesign programinė įranga taip pat yra tinkama naudoti kuriant interaktyvius dokumentus su nuorodomis, formomis, video ir audio medžiaga. Kaip ir visos kitos Adobe programos InDesign yra intuityvi ir nesunkiai išmokstama. Svarbiausia yra suprasti pagrindinius šios programinės įrangos veikimo principus. Tai padarius ji tikrai taps jūsų mėgstamiausiu maketavimo bei puslapių kūrimo įrankiu.

Adobe InDesign

Nuotraukų, paveiksliukų, tekstūrų kūrimas ir retušavimas yra kūrybinis procesas, neatsiejamas nuo visų vizualinių medijų kūrimo. Standartine tapusi programinė įranga yra ne tik reikalinga, bet labai galinga. Naudoti Adobe Photoshop yra lengva, jei žinoma, kaip tiksliai dirbti su sluoksniais, kaukėmis bei jų pritaikymu. Išmanyti šio įrankio bent pagrindinus privalo visi, ketinantys savo karjerą sieti su darbu filmų, žaidimų, reklamų studijose.

Adobe Photoshop Post-Produkcijai

Turite papildomų klausimų ?
Susisiekite su mokymo centro ir kūrybinės studijos koordinatoriumi

+370 686 50000

STUDIO KIBITZ

STUDIO KIBITZ– kūrybinė studija, kur technologijos ir menas susilieja į bendrą visumą, sukurdami neįmanomą įmanomu. Mes tikime, jog turint reikiamas žinias, tinkamus įrankius ir aistrą kurti, kiekvienas gali būti savo susikurtos virtualios visatos valdovu

  • Facebook | STUDIO KIBITZ
  • Instagram | STUDIO KIBITZ
  • Grey YouTube Icon
  • LinkedIn
  • STUDIO KIBITZ GROUP

© 2019 STUDIO KIBITZ

Naujienlaiškio prenumerata

Norite pirmi sužinoti apie STUDIO KIBITZ organizuojamus mokymus bei kas įdomaus vyksta audiovizualinių menų industrijoje ?

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius dabar!