MOKYMO KURSAI

Mokymai klasėje

Nuotoliniai mokymai

Tradicinis mokymosi būdas klasėje, esant tiesioginiam kontaktui su mokymų instruktoriumi, yra seniausias ir daugelio laikomas efektyviausiu mokymosi būdu. 


STUDIO KIBITZ mokymų klasėje mokytis galima dalyvaujant grupėje kitų dalyvių arba pasirenkant individualius mokymus. Grupinių mokymų metu yra dėstoma bendroji mokymų kurso programa, o užsiėmimai vyksta pagal iš anksto numatytą tvarkaraštį. Vykstant individualiems užsiėmimams, mokymų kurso programa gali būti bendroji arba specializuota, o mokymų tvarkaraštis yra lankstus.  
Įmonių komandoms galime pasiūlyti specializuotus mokymus, atsižvelgiant į nusistovėjusią komandos darbo eiga bei turimus lūkesčius, komandos darbinėje aplinkoje.

Mokymąsi klasėje, neturint galimybės atvykti dėl esamo didelio atstumo ar įmonės padaliniams esant skirtingose lokacijose, galima derinti arba visiškai jį pakeisti nuotoliniu  („Live-Online“) mokymu. 


Mūsų organizuojami „Live-Online“ nuotoliniai mokymai nėra įrašytos medžiagos žiūrėjimas. Šie mokymai, kaip ir tradiciniai klasės mokymai, yra pagrįsti tiesioginiu bendravimu su mokymų instruktoriumi, o ne įrašu žiūrėjimu. Dėka nuotoliniams mokymams skirtos specializuotos platformos tiek individualūs asmenys ar jų grupės, tiek vienos įmonės darbuotojai dirbantys viename ar skirtinguose padaliniuose, neišvykę iš darbo vietos / namų gali gauti tokios pat kokybės ir efektyvumo mokymus, kaip ir dalyviai besimokantys klasėje. 

Blender - sparčiai augantis, nemokamas, profesionalus sprendimas, tinkantis visai darbo eigai, apimančiai 3D modelių ir jų medžiagiškumo kūrimą, animavimą, simuliavimą, specialiųjų efektų kūrimą, render'inimą. 
Šis įrankis toks universalus, jog jis tinkamas ne tik animacijos, žaidimų ar filmų industrijoms, tačiau ir video įrašų kūrimui bei jų redagavimui. Visa tai lemia populiarėjantį sprendimą, tarp studentų ir dėstytojų, mėgėjų ir profesionalų, pavienių menininkų ir studijų, naudoti Blender, kaip vieną iš pagrindinių įrankių savo darbo eigoje.

Blender

3ds Max - vienas populiariausių 3D modeliavimo ir animavimo įrankių. Jis labiausiai žinomas dėl interjero/eksterjero vizualizavimo ir CAD failų darbo eigos.  Šiuo įrankiu galima sukurti nuostabius vaizdus. O pasitelkus mūsų siūlomą SketchUp, 3ds Max, V-Ray for 3ds Max darbo eigą, galima pasiekti puikių rezultatų. Be to išmoksite tokios darbo eigos ir principų, kurie naudojami studijose.

Autodesk 3ds Max

3D modelių, animacijos, dalelių simuliacijų, personažų kūrimas - visa tai viename 3D animacijos pakete Maya. Išmokę dirbti šiuo moderniu programinės įrangos paketu įgysite ne tik puikios patirties, bet ir galimybių prisijungti prie populiariausių studijų, kurios naudoja Maya. Maya - vienas populiaurių 3D paketų pasaulyje.

Autodesk Maya

Cinema 4D vienas populiariausių animacijos ir specialiųjų efektų kūrimo įrankis. Šį įrankį labai pamėgo ir motion graphic artist'ai. Visa tai lėmė, todėl kad Cinema 4D dėl savo paprastos struktūros  leidžia lengvai ir greitai kurti 3D modelius bei juos animuotui. Ir dar todėl, kad projektą kurtą su Cinema 4D lengvai galima perkelti į kitų programinių įrangų aplinkas, pvz.,  Adobe Affter Effect, Kas padeda sutaupyti daug laiko ir supaprastina specialiųjų efektų kūrimo eigą.

Tad pasitelkę Cinema 4D motion graphics kūrimo darbo eigą, galėsite savo projektui sukurti ne tik puikią animaciją, bet ir efektingą simuliaciją.

Cinema 4D

Parametrinė darbo eiga, su kuria kuriami moderniausi specialieji efektai naudojant ,,nodes", turi tik vieną sinonimą -  Houdini FX. Įvaldžius šį vis labiau populiarėjantį įrankį galima ne tik sukurti specialiuosius efektus, bet ir parametrinę žaidimo aplinką. Visi sukurti parametriniai modeliai, animacijos ir specialieji efektai realiu laiku gali būti sujungti su Unreal Engine 4 ir Unity3D.

Houdini FX

SketchUp Pro ir V-Ray Next for SketchUp – tai puikus programinių įrangų tandemas, kurį savo darbo eigoje, kuriant 3D vizualizacijas, naudoja tiek pradedantys specialistai, tiek profesionalai. Naudojant nesudėtingą modeliavimo įrankį SketchUp Pro ir vieną iš moderniausių vizualizavimo priemonių V-Ray Next, galima sukurti išbaigtą interjero ir eksterjero projektą, kuris atrodys ne tik realistiškai, bet ir bus paruoštas post-produkcijai. Šių mokymų metu susipažindinsite su naujausiomis modeliavimo, apšvietimo ir medžiagų kūrimo technologijomis, kurios padės ne tik sutaupyti laiko kuriant projektus, bet ir perkelti juos į kitą lygį.

Trimble SketchUp + V-Ray

ZBrush – produktas skaitmeniniame 3D skulptūrų (digital sculpting) kūrimo procese, šiandien tapęs industrijos standartu. Juo galima sukurti itin detalius 3D modelius, skirtus filmams, reklamoms, animacijoms, vizualizacijoms, 3D spausdinimui ir net žaidimams. Zbrush kaip produktas toks galingas, jog dirbant juo galima pritrūkti nebent tik vaizduotės, tačiau ne jame esančių įrankių ir jų funkcionalumo.

ZBrush

Substance Designer – tai rinkos standartas, kai kalbama apie PBR (Physically Based Rendering) universalių tekstūrų kūrimo darbo eigą. Naudojant šį įrankį galima sukurti daugybę unikalių ir parametrinių tekstūrų, kurios tinkamos naudoti visuose produktuose, tarp jų - 3ds Max, Maya, Blender, Cinema4D, Revit, ArchiCAD, V-Ray, Redshift ir kituose.
Visos Substance Designer įrankiu sukurtos tekstūros yra atvaizduojamos realiu laiku, kas leidžia sutaupyti daug laiko, kai jas reikia koreguoti. O tai galima padaryti tiesiogiai Jūsų naudojamame render‘inimo ar žaidimų kūrimo varikliuose.

Substance Designer

Piešimas ant 3D objektų tapo ne tik įmanomas, bet neatsiejamas nuo šiuolaikinio darbo. Naudodami Substance Painter galite įsikelti modelius iš savo mėgstamo produkto (3ds max, Maya, BlenderCinema4D, Houdini FX ), o pasirinkę intuityvius įrankius - piešti tekstūras ir medžiagas. Modelį su tekstūromis tinka perkelti į visus 3D paketus, o rezultatas visur bus toks pat puikus. 

Substance Painter

Nuotraukų, paveiksliukų, tekstūrų kūrimas ir retušavimas yra kūrybinis procesas, neatsiejamas nuo visų vizualinių medijų kūrimo. Standartine tapusi programinė įranga yra ne tik reikalinga, bet labai galinga. Naudoti Adobe Photoshop yra lengva, jei žinoma, kaip tiksliai dirbti su sluoksniais, kaukėmis bei jų pritaikymu. Išmanyti šio įrankio bent pagrindinus privalo visi, ketinantys savo karjerą sieti su darbu filmų, žaidimų, reklamų studijose.

Adobe Photoshop Post-Produkcijai

Adobe Premiere -  puikiai pažįstamas produktas tiems, kurie darbuojasi montavimo, subtitravimo, audio takelių pritaikymo srityje. Ši programinė įranga plačiai taikoma televizijoje. Svarbu ne tik žinoti programinės įrangos panaudojimo galimybes, bet ir gebėti efektyviai ją pritaikyti. Mokymai leis ne tik suprasti, kaip veikia programinė įranga, bet ir padės ją pritaikyti konkretiems darbams.

Adobe Premiere

Modernūs mokymai yra bilietas į sėkmingus projektus. Naudodami DaVinci Resolve išmokite kurti ir montuoti video, spalvų ir montažo derinius, pritaikyti specialiuosius efektus bei paruošti juos šiuolaikiniams filmams bei klipams. Visa tai kursite naudodami dedikuota programinę ir techninę įrangą. 

DaVinci Resolve

Adobe After Effects -  vienas populiariausių Adobe sukurtų produktų. Žinojimas,  kaip panaudoti šios programinės įrangos stiprybes projekte, ne tik padės sutaupyti laiko ir pinigų, bet atvers platesnes karjeros galimybes bei pakylės Jūsų projektą į kitą lygį.

Motion graphics kūrimas, Green Screen filmavimo apdorojimas, 3D elementų panaudojimas - tai tik maža dalis to, ką išmoksite. 

Adobe After Effects

The Foundry Nuke yra programinės įrangos lyderis, kai kalbama apie kompozicijų kūrimą, kai reikia sujungti filmuotą medžiagą, 3D modelius ir specialiuosius efektus į vieną video. Ir visa tai atliekama naudojant pažangiausią programinę įrangą Node.

The Foundry Nuke

Žaidimų kūrimas telefonams ir planšetėms - ne tik smagus užsiėmimas, bet gali tapti puikiu uždarbiu. Unity3D - intuityvus įrankis, kurio dėka galėsite kurti žaidimus pažangausiomis technologijomis. Unity3D technologijos leidžia lengvai įkelti jau sukurtus modelius, garso takelius ir efektus, pritaikyti animacijas. Visa tai išmoksite STUDIO KIBITZ kūrybiniame centre.

Unity3D

Realaus laiko CAD vizualizavimas, virtuali / papildyta realybė, žaidimų kūrimas - visa tai viename, pažangiausiame sprendime - Unreal Engine 4. Modernios realaus laiko atvaizdavimo technologijos Jums padės pagilinti darbo įgūdžius ir suteiks galimybių kurti aukščiausio lygio projektus.

Unreal Engine

Redshift pirmasis vizualizavimo sprendimas, kuris vizualizavimui (GPU) naudoja tik grafines plokštes. Redshift technologijos puikiai tinka render‘inti tiek 3D objektus, tiek specialiuosius efektus bei leidžia viską atlikti ne tik greičiau, bet ir gauti ultra realistiškus vaizdus. Šis įrankis dėka savo technologijų gali patenkinti tiek pavienių specialistų, tiek didžiausių studijų aukščiausius kokybės reikalavimus. 

Redshift

Projekto vizualizavimas yra viena iš pagridnių projekto sudedamųjų dalių. Todėl labai svarbu pasirinkti įrankį, kuris būtų ne tik modernus, greitas, bet taip pat patikimas ir intuityvus. Visus šiuos reikalavimus atitinka vizualizavimo įrankis V-Ray, kuris yra pritaikytas pagrindinėms platformoms. Mokymų metu išmoksite šio įrankio valdymo subtilybių, sužinosite, kaip galima jį panaudoti dirbant su Jūsų mėgstama platforma.

V-Ray for 3ds Max

Autodesk Revit® – tai BIM standartus atitinkantis programinės įrangos paketas, apimantis visas pastato projektavimo – modeliavimo sritis. Autodesk Revit® programinė įranga siūlo plačias galimybes architektūros kūrimui – nuo koncepcijos iki realaus projekto įgyvendinimo. Naudojant  šią programinę įrangą, galima kurti įvairias trimates formas ir elementus, grafinę medžiagą bei ruošti tikslius brėžinius ir techninę dokumentaciją. Visi atlikti pakeitimai informaciniame modelyje ir projekto progresas yra matomi visų projekto dalyvių realiu laiku.

Autodesk Revit® suteikia visas galimybes įgyvendinti BIM proceso reikalavimus, keliamus informaciniam modeliui ir jo elementams.

Autodesk Revit

Adobe InDesign yra viena geriausių maketavimui skirtui programinių įrangų. Šia programine įranga galima kurti dizainus pradedant vizitinėmis kortelėmis, lankstinukais, plakatais ir baigiant žurnalais bei knygomis. InDesign programinė įranga taip pat yra tinkama naudoti kuriant interaktyvius dokumentus su nuorodomis, formomis, video ir audio medžiaga. Kaip ir visos kitos Adobe programos InDesign yra intuityvi ir nesunkiai išmokstama. Svarbiausia yra suprasti pagrindinius šios programinės įrangos veikimo principus. Tai padarius ji tikrai taps jūsų mėgstamiausiu maketavimo bei puslapių kūrimo įrankiu.

Adobe InDesign

Jei jums reikia sukurti logotipą, infografika, lauko reklamos stendą, stendus prekybos mugėms ar tiesiog plakatą, tuomet Adobe Illustrator, ko gero, yra geriausia ir populiariausia vektorių piešimo programinė įranga. Su ja lengvai kuriamos iliustracijos, ikonėlės, logotipai, kurie gali būti naudojami įvairaus dydžio projektuose. Vektorinė grafika, kitaip nei rasterinė yra nepriklausoma nuo pikselių, todėl viską, kas sukurta su Adobe Illustrator, galima didinti iki begalybės arba mažinti iki mikroskopinio dydžio visai negalvojant apie vaizdo kokybės praradimus

Adobe Illustrator

CorelDraw mokymai skirti norintiems išmokti kurti vektorinės grafinius objektus (ikonas, ženklus, logotipus), maketuoti vizitines korteles, lankstinukus, kurti grafinį dizainą, sudėtingesnius grafinius objektus, taikyti efektus, derinant taškinės ir vektorinės grafikos objektus.

CorelDraw

„Naudotojo patirtis“ apima visus galutinio vartotojo sąveikos su įmone, jos paslaugomis ir produktais aspektus (Don Norman). Todėl labai svarbu kurti produktus, kurie sukurtų teigiamą vartotojo patirtį. Kaip tai padaryti? Tam reikia puikiai suprasti, koks yra vartotojo poreikis, kur ir kaip jis, jūsų kuriamą produktą, naudos. Kitaip tariant, produkto techninius reikalavimus turi kurti, ne užsakovas, bet produkto kūrimo komanda, kuri atsižvelgdama į tai, kas yra produkto galutinis vartotojas ir kaip jis tą produktą naudos. UX apima įvairias sritis: vartotojų tyrimus, informacijos architektūrą, interakcijų dizainą, vizualinį dizainą ir t.t. Ir viso to galima išmokti. Kuo mažiau spėlionių apie tai, ko reikia vartotojui, tuo tikslesnis ir geresnis produktas. O galutinis rezultatas – teigiama naudotojo patirtis su jūsų kurtu produktu bei jūsų prekės ženklu.

UX / UI

Turite papildomų klausimų ?
Susisiekite su mokymo centro ir kūrybinės studijos koordinatoriumi

+370 686 50000

STUDIO KIBITZ

STUDIO KIBITZ– kūrybinė studija, kur technologijos ir menas susilieja į bendrą visumą, sukurdami neįmanomą įmanomu. Mes tikime, jog turint reikiamas žinias, tinkamus įrankius ir aistrą kurti, kiekvienas gali būti savo susikurtos virtualios visatos valdovu

  • Facebook | STUDIO KIBITZ
  • Instagram | STUDIO KIBITZ
  • Grey YouTube Icon
  • LinkedIn
  • STUDIO KIBITZ GROUP

© 2019 STUDIO KIBITZ

Naujienlaiškio prenumerata

Norite pirmi sužinoti apie STUDIO KIBITZ organizuojamus mokymus bei kas įdomaus vyksta audiovizualinių menų industrijoje ?

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius dabar!