Substance Designer
GRUPĖS KURSŲ TRUKMĖ: 32 akad. val.
ARTIMIAUSIA GRUPĖ: Vasario 2, 3 ,4, 8, 9 (9:00 - 16:30)
KURSŲ KAINA: 320 €

Substance Designer – tai rinkos standartas, kai kalbama apie PBR (Physically Based Rendering) universalių tekstūrų kūrimo darbo eigą. Naudojant šį įrankį galima sukurti daugybę unikalių ir parametrinių tekstūrų, kurios tinkamos naudoti visuose produktuose, tarp jų - 3ds Max, Maya, Blender, Cinema4D, Revit, ArchiCAD, V-Ray, Redshift ir kituose.
Visos Substance Designer įrankiu sukurtos tekstūros yra atvaizduojamos realiu laiku, kas leidžia sutaupyti daug laiko, kai jas reikia koreguoti. O tai galima padaryti tiesiogiai Jūsų naudojamame render‘inimo ar žaidimų kūrimo varikliuose.

Tekstūrų kūrimas
PBR (Physically Based Rendering) universalių tekstūrų kūrimas, naudojant moderniausią darbo eigą.

Tekstūrų atvaizdavimas
Tekstūrų ir jų savybių peržiūrėjimas realiu laiku be render‘inimo, tačiau su pasirinkta aplinka.

Node darbo eiga
Intuityvi node darbo eiga leidžia efektyviai ir greitai kurti medžiagas
Substance Designer
darbo eiga:
Modernios, universalios (PBR) tekstūros, sukurtos Substance Designer sprendimu, dėl savo turimų savybių, gali būti naudojamos labai įvairiuose projektuose, įgyvendinamų naudojant:

3D Modeliavimas

Tekstūravimas

Vizualizavimas


Specialieji Efektai
Tekstūrų efektų, kaip – sendinimas, rūdys, įbrėžimai, apšalimas, siūlės ir kiti, kūrimas.
.png)
Kanalai (Channels)
Įvairių tekstūrų, atspindžių, iškilimų (normal map) ir kitų kanalų (channels) kūrimas.

Tekstūrų Eksportavimas
Tekstūrų, su visais jų kanalais, eksportavimas pasirinktu formatu – .jpg, .tif, .exr, .hdr, .png.