• STUDIO KIBITZ

Workshop'as: 3D modeliavimas ir animavimas „Blender“ sprendimu

Updated: Aug 20

„Blender“ yra vienas iš greičiausiai augančių, nemokamų produktų 3D programinių įrangų tarpe. Savo funkcionalumu jau pradėtas lyginti su seniai rinkoje esančiais mokamais ir rinkos standartais laikomais sprendimais tokiais, kaip „Autodesk Maya“, „Autodesk 3ds Max“, „Maxon Cinema4D“ ir kitais. Tačiau daug kam vis dar kyla klausimas ar tikrai jis gali būti / yra lygiavertis varžovas su šiais konkurenciniais produktais? Ir čia reikia pasakyti, jog vieno atsakymo teisingo nėra. Tačiau, kad „Blender“ sprendimas vertas dėmesio, tai tikrai nenuginčijamas faktas.



Pradėkime nuo to, kad visi 3D modeliavimo ir animavimo produktai turi savo stipriąsias puses. Pavyzdžiui, „3ds max“ yra stiprus architektūros projektų vizualizavime, modeliavime bei failų apsikeitime su inžinerinėmis programinėmis įrangomis. Tuo tarpu „Maya“ yra stiprus produktas personažų animavime bei specialiųjų efektų kūrime. O „Cinema4D“ produktas yra tiesiog motion graphics karalius. Ir nors visi šie sprendimai pristatomi kaip modeliavimo ir animavo produktai, jie vis tiek kažkurioje srityje turi savo tą stipriausiąją pusę.


O ką turi „Blender“ ir kokios yra jo stipriosios pusės? Pradėkime nuo to, jog šis produktas labai stipriai atsinaujino gamintojams išleidus naujausiąją „Blender“ versiją 2.83.5. Po šio atnaujinimo „Blender“ tikrai gali drąsiai konkuruoti su kitais, mūsų minėtais, rinkos produktais tokiose srityse, kaip:


3D modeliavimas. Puikūs „Blender“ modeliavimo įrankiai leidžia sukurti bet kokio detalumo ir sudėtingumo objektus. Be to verta paminėti, kad jis vienintelis turi tiek daug „skulptinimo“ įrankiu, kurie leidžia sukurti dar detalesnį objektą.

Animavimas. Sklandžiai ir efektyviai veikiantys animavimo įrankiai leidžia ne tik suanimuoti paprastus objektus, bet taip pat ir leidžia atlikti sudėtingas simuliacijas. Be to, sukurta animacija, kaip ir iš kitų sprendimų, gali būti visiškai nesudėtingai perkelta į žaidimų variklius kaip „Unreal Engine“ bei „Unity3D“.

Medžiagų kūrimas. „Blender“ puikiai susitvarko tiek su įprastomis medžiagomis, tiek su universaliomis medžiagomis (PBR materials), todėl be didesnio vargo galima uždėti medžiagas, tiek ant paprastų, tiek ir ant sudėtingų 3D modelių.


Visas šias „Blender“ galimybes išmėginti kviečiame spalio 14, 15 ir 16 dienomis vyksiančiame workshop‘e. Jo metu pristatysime „Blender“ pagrindus, aptarsime pagrindinius šio produkto skirtumus nuo kitų programinių įrangų, bei žinoma įdomiai praleisime laiką, kurdami bei animuodami pirmuosius 3D modelius.


Registracija į workshop‘ą jau vyksta. Dalyvių skaičius ribotas, todėl registruotis kviečiame jau dabar!



RENGINIO VIETA

Workshop‘as vyks nuotolinių „Live Online“ mokymų principu.

Jei neteko dalyvauti mūsų studijos nuotoliniuose mokymuose ar ankstesniuose workshop‘uose, tuomet kviečiame apie tai skaityti mūsų blog‘e "Kas yra nuotoliniai „Live Online“ mokymai ir kodėl verta juos rinktis?" arba peržiūrėti anksčiau vykusių workshop‘ų įrašus, kuriuos rasite mūsų puslapyje STUDIO KIBITZ LAB.



WORKSHOP‘AS VYKS

Spalio 14, 15 ir 16 dienomis, nuo 14:00 iki 15:30 valandos.



REGISTRACIJA

Dalyvavimas nuotoliniame workshop‘e yra nemokamas, tačiau dėl riboto dalyvių skaičiaus, reikalinga išankstinė registracija.

Registruotis kviečiame čia REGISTRUOTIS



WORKSHOP‘O PROGRAMA


Užsiėmimas Nr. 1 (spalio 14 d., 14:00 – 15:30 val.) – 3D modeliavimas:

• „Blender“ 3D aplinka.

• Pirmoji pažintis su „Blender“ įrankiais.

• Workshop‘o projekto pristatymas.

• 3D modelių kūrimas bei struktūros supratimas.

• Modelių kūrimas žaidimams ir filmams. Koks skirtumas juos modeliuojant?

• 3D modelio kūrimo užbaigiamieji darbai.

• Namų darbu aptarimas.


Užsiėmimas Nr. 2 (spalio 15 d., 14:00 – 15:30 val.) – animavimas:

• Pirma pažintis su animacija.

• 3D modelio paruošimas animacijai.

• Animavimo įrankiai.

• Animavimas raktais.

• Animacijos grafikai.

• Animacijos paruošimas eksportavimui.

• Namų darbų aptarimas.


Užsiėmimas Nr. 3 (spalio 16 d., 14:00 – 15:30 val.) – medžiagos:

• Pirma pažintis su medžiagomis.

• Tekstūrą ar medžiaga?

• Universalios medžiagos, kas tai?

• 3D modelių išklotinės tekstūrų pritaikymui.

• Medžiagų priskyrimas objektui.

• Workshop‘o apibendrinimas.


Kad workshop‘o metu gauta informacija būtų tvirčiau įsisavinta, po dienos užsiėmimų bus užduodami namų darbai. O kitos dienos užsiėmimo pradžioje vyks klausimų / atsakymų sesija, kilusiems neaiškumams, atliekant namų darbus, išspręsti.



WORKSHOP‘AS SKIRTAS

Pradedantiems bei dar tik planuojantiems mokytis dirbti „Blender“ sprendimu.



DALYVAUJANT WORKSHOP‘E JUMS REIKĖS

• „Blender“ programinės įrangos, kuri yra nemokama (Atsisiųsti).

• „ZOOM“ programinės įrangos, kadangi workshop‘as vyks naudojant būtent šią platformą.

• Kompiuterio (stacionaraus arba nešiojamojo) su jau į jį įrašytomis aukščiau tekste minėtomis programinėmis įrangomis.

• Papildomo kompiuterio ekrano, jei yra galimybė, dėl patogesnio darbo.

• Kompiuterio pelės (nešiojamo kompiuterio „jutiklinis padas“ nėra labai patogus darbui).

• Ausinių ir mikrofono / ausinių su integruotu mikrofonu, kad galėtumėte girdėti ir palaikyti pokalbį / užduoti klausimą.

• Interneto ryšio.

• Patogios, leidžiančios susikaupti vietos.



WORKSHOP‘Ą ORGANIZUOJA

STUDIO KIBITZ – „Autodesk“, „Trimble SketchUp“ ir vienintelė Baltijos šalyse „Chaos Group“ autorizuota „V-Ray“ mokymų studija.



Į visus Jums iškilusius klausimus mielai atsakysime, susisiekus su mumis el. paštu studio@kibitz.lt arba telefonu +370 686 50000.


Pastaba: šis nuotolinis workshop‘as yra 6 (šešių) akad. val. trukmės. Savo trukme jis nėra prilyginamas įprastiems „Blender“ mokymams, todėl mokymų sertifikatai workshop‘o dalyviams išduodami nebus.

Turite papildomų klausimų ?
Susisiekite su mokymo centro ir kūrybinės studijos koordinatoriumi

+370 686 50000

Kaunas.png

Vilnius

Vilnius.png

Kaunas

Klaipėda

STUDIO KIBITZ– kūrybinė studija, kur technologijos ir menas susilieja į bendrą visumą, sukurdami neįmanomą įmanomu. Mes tikime, jog turint reikiamas žinias, tinkamus įrankius ir aistrą kurti, kiekvienas gali būti savo susikurtos virtualios visatos valdovu

Naujienlaiškio prenumerata

Prisijunkite prie mūsų naujienlaiškių prenumeratorių ir sužinokite apie mūsų būsimus webinar‘us, workshop‘us, mokymus bei naujienas apie programinių įrangų atnaujinimus ir kitas aktualijas greičiau nei kiti. 

  • Facebook | STUDIO KIBITZ
  • Instagram | STUDIO KIBITZ
  • Grey YouTube Icon
  • LinkedIn
  • STUDIO KIBITZ GROUP

© 2020 STUDIO KIBITZ