• STUDIO KIBITZ

Workshop'as: Kaip 3D vizualizacijai sukurti aukštos kokybės medžiagas ir tekstūras

Gražios ir kokybiškos vizualizacijos be kokybiškų tekstūrų sukurti tiesiog neina. Ir kad ir kaip bebūtų vizualizacijos didžiausias grožis būtent ir priklauso nuo medžiagų kokybės. O kas yra kokybiška medžiaga? Na, ji turi atitikti tam tikrus svarbius kriterijus:


• Medžiaga turi turėti pakankamą raišką, t. y. ji turėtų būti bent 4k raiškos.

• Medžiaga turi turėti savybių kanalus, t. y. medžiaga turi pasižymėti savybėmis, kuriomis yra nusakoma – kaip, kada ir kur, ta medžiaga turi atspindėti, būti iškili ar įdubusi, koks turi būti jos permatomumas, tankumas. Todėl be šių specialių savybių kanalų, kokybiška medžiaga nėra įsivaizduojama.

• Medžiaga turi būti universali ir tikti moderniai darbo eigai. Tai reiškia, jog sukurta medžiaga gali būti naudojama ne konkrečiame viename sprendime, o gali būti pritaikoma įvairiuose sprendimuose, tokiuose kaip „Autodesk 3ds Max“ ir „V-Ray“ / „Redshift“, arba „SketchUp Pro“ ir „V-Ray“ / „Keyshot“ bei realaus laiko vizualizavimo sprendimuose „Unreal Engine“ bei „Unity3D“.

• Paskutinis, tačiau nemažiau svarbus kriterijus – medžiaga turi būti lengvai modifikuojama. Sakydami lengvai, turime galvoje, jog modifikavimas nėra reikalaujantis didelių laiko sąnaudų bei didžiulių pastangų.



Norint sukurti kokybišką medžiagą, atitinkančią minėtus kriterijus, arba pasikoreguoti jau turimas medžiagas ir visa tai matyti realiu laiku, yra reikalingas šiems darbams atlikti dedikuotas specializuotas sprendimas – „Substance Designer“. O šio workshop‘o metu būtent ir parodysime, kaip šis produktas veikia ir kaip jį galėtumėte naudoti savo modernioje vizualizacijų kūrimo darbo eigoje. Todėl kartu sukursime medžiagas ir išbandysime jų koregavimą. Na ir žinoma parodysime, kaip tas medžiagas pritaikyti tokiuose spendimuose, kaip „SketchUp Pro“ ir „V-Ray“ arba „Autodesk 3ds Max“ ir „V-Ray“ bei kituose vizualizavimo sprendimuose.


Registracija į workshop‘ą jau prasidėjo. Dalyvių skaičius ribotas, todėl registruotis kviečiame jau dabar!



RENGINIO VIETA

Workshop‘as vyks nuotolinių „Live Online“ mokymų principu.

Jei neteko dalyvauti mūsų studijos nuotoliniuose mokymuose ar ankstesniuose workshop‘uose, tuomet kviečiame apie tai skaityti mūsų blog‘e "Kas yra nuotoliniai „Live Online“ mokymai ir kodėl verta juos rinktis?" arba peržiūrėti anksčiau vykusių workshop‘ų įrašus, kuriuos rasite mūsų puslapyje STUDIO KIBITZ LAB.



WORKSHOP‘AS VYKS

Spalio 1 ir 2 dienomis, nuo 14:00 iki 15:30 valandos.



REGISTRACIJA

Dalyvavimas nuotoliniame workshop‘e yra nemokamas, tačiau dėl riboto dalyvių skaičiaus, reikalinga išankstinė registracija.

Registruotis kviečiame čiaREGISTRUOTIS



WORKSHOP‘O PROGRAMA

Pirmą workshop‘o dieną kalbėsime ir rodysime kaip „Substance Designer“ sprendime vyksta medžiagų kūrimas, o antrąją dieną jau nagrinėsime tinkamą savo sukurtų tekstūrų pritaikymą. Kartu parodysime, kur galima rasti jau sukurtų, modernių, parametrizuotų medžiagų projektams.

Kad workshop‘o metu gauta informacija būtų tvirčiau įsisavinta, po dienos užsiėmimų bus užduodami namų darbai. O kitos dienos užsiėmimo pradžioje vyks klausimų / atsakymų sesija, kilusiems neaiškumams ir klausimams, atliekant namų darbus, išspręsti ir atsakyti.



Užsiėmimas Nr. 1 (spalio 1 d., 14:00 – 15:30 val.):

• „Substance“ produktų šeima.

• Universalios medžiagos.

• „Substance Designer“ aplinka bei pirma pažintis su šiuo produktu.

• Node darbo eigos supratimas.

• Pirmoji universali medžiaga.

• Medžiagų savybių kanalai.

• Namų darbai – sukurti savo pasirinktą medžiagą.



Užsiėmimas Nr. 2 (spalio 2 d., 14:00 – 15:30 val.):


• Medžiagų atvaizdavimas ant savo turimo 3D modelio.

• Medžiagų paruošimas perkėlimui.

• Kanalų eksportavimas į „V-Ray“ aplinką.

• Profesionalių medžiagų bibliotekos.

• Workshop‘o aptarimas bei klausimų/ atsakymų sesija.




WORKSHOP‘AS SKIRTAS

Šis workshop‘as skirtas pradedantiems programinės rangos „Substance Designer“ naudotojams, turintiems 3D vizualizacijų kūrimo pagrindus ar šių dar tik pagrindų besimokantiems.



DALYVAUJANT WORKSHOP‘E JUMS REIKĖS:

• „Substance Designer“ programinės įrangos, kuri yra mokama, tačiau turi nemokamą bandomąją versiją, kurios teikiamų įrankių ir funkcijų dalyvauti workshop‘e tikrai pakaks (Atsisiųsti).

• „ZOOM“ programinės įrangos, kadangi workshop‘as vyks naudojant būtent šią platformą.

• Kompiuterio (stacionaraus arba nešiojamojo) su jau į jį įrašytomis aukščiau tekste minėtomis programinėmis įrangomis.

• Kelių 3D modelių, kurtų Jūsų naudojamu 3D modeliavimo sprendimu („3ds Max“, „Maya“, „Blender“, „SketchUp Pro“, „Cinema4D“ arba kt.).

• Papildomo kompiuterio ekrano, jei yra galimybė, dėl patogesnio darbo.

• Kompiuterio pelės (nešiojamo kompiuterio „jutiklinis padas“ nėra labai patogus darbui).

• Ausinių ir mikrofono / ausinių su integruotu mikrofonu, kad galėtumėte girdėti ir palaikyti pokalbį / užduoti klausimą.

• Interneto ryšio.

• Patogios, leidžiančios susikaupti vietos.



WORKSHOP‘Ą ORGANIZUOJA

STUDIO KIBITZ – „Autodesk“, „Trimble SketchUp“ ir vienintelė Baltijos šalyse „Chaos Group“ autorizuota „V-Ray“ mokymų studija.



Į visus Jums iškilusius klausimus mielai atsakysime, susisiekus su mumis el. paštu studio@kibitz.lt arba telefonu +370 686 50000.


Pastaba: „Kaip 3D vizualizacijai sukurti aukštos kokybės medžiagas ir tekstūras“ nuotolinis workshop‘as yra 4 (keturių) akad. val. trukmės. Savo trukme jis nėra prilyginamas įprastiems „Substance Designer“ mokymams, todėl mokymų sertifikatai workshop‘o dalyviams išduodami nebus.

Turite papildomų klausimų ?
Susisiekite su mokymo centro ir kūrybinės studijos koordinatoriumi

+370 686 50000

Kaunas.png

Vilnius

Vilnius.png

Kaunas

Klaipėda

STUDIO KIBITZ– kūrybinė studija, kur technologijos ir menas susilieja į bendrą visumą, sukurdami neįmanomą įmanomu. Mes tikime, jog turint reikiamas žinias, tinkamus įrankius ir aistrą kurti, kiekvienas gali būti savo susikurtos virtualios visatos valdovu

Naujienlaiškio prenumerata

Prisijunkite prie mūsų naujienlaiškių prenumeratorių ir sužinokite apie mūsų būsimus webinar‘us, workshop‘us, mokymus bei naujienas apie programinių įrangų atnaujinimus ir kitas aktualijas greičiau nei kiti. 

  • Facebook | STUDIO KIBITZ
  • Instagram | STUDIO KIBITZ
  • Grey YouTube Icon
  • LinkedIn
  • STUDIO KIBITZ GROUP

© 2020 STUDIO KIBITZ