Kaip 3D vizualizacijai sukurti aukštos kokybės medžiagas ir tekstūras
top of page

Kaip 3D vizualizacijai sukurti aukštos kokybės medžiagas ir tekstūras

Updated: May 23, 2022

Gražios ir kokybiškos vizualizacijos be kokybiškų tekstūrų sukurti tiesiog neina. Ir kad ir kaip bebūtų vizualizacijos didžiausias grožis būtent ir priklauso nuo medžiagų kokybės. O kas yra kokybiška medžiaga? Na, ji turi atitikti tam tikrus svarbius kriterijus:

  • Medžiaga turi turėti pakankamą raišką, t. y. ji turėtų būti bent 4k raiškos.

  • Medžiaga turi turėti savybių kanalus, t. y. medžiaga turi pasižymėti savybėmis, kuriomis yra nusakoma – kaip, kada ir kur, ta medžiaga turi atspindėti, būti iškili ar įdubusi, koks turi būti jos permatomumas, tankumas. Todėl be šių specialių savybių kanalų, kokybiška medžiaga nėra įsivaizduojama.

  • Medžiaga turi būti universali ir tikti moderniai darbo eigai. Tai reiškia, jog sukurta medžiaga gali būti naudojama ne konkrečiame viename sprendime, o gali būti pritaikoma įvairiuose sprendimuose, tokiuose kaip „Autodesk 3ds Max“ ir „V-Ray“ / „Redshift“, arba „SketchUp Pro“ ir „V-Ray“ / „Keyshot“ bei realaus laiko vizualizavimo sprendimuose „Unreal Engine“ bei „Unity3D“.

  • Paskutinis, tačiau nemažiau svarbus kriterijus – medžiaga turi būti lengvai modifikuojama. Sakydami lengvai, turime galvoje, jog modifikavimas nėra reikalaujantis didelių laiko sąnaudų bei didžiulių pastangų.



Norint sukurti kokybišką medžiagą, atitinkančią minėtus kriterijus, arba pasikoreguoti jau turimas medžiagas ir visa tai matyti realiu laiku, yra reikalingas šiems darbams atlikti dedikuotas specializuotas sprendimas – „Substance Designer“. Būtent šio sprendimo veikimo principus ir panaudojimo modernioje 3D vizualizacijų kūrimo darbo eigoje, kuriant medžiagas ir tekstūras, galimybes nagrinėjome mūsų studijos organizuotame dviejų dienų workshop‘e.


Pirmą workshop‘o dieną kalbėjome ir rodėme kaip „Substance Designer“ sprendime vyksta medžiagų kūrimas.



O antrąją dieną jau pasakojome ir rodėme kaip vyksta sukurtos tekstūros pritaikymas turimoje 3D vizualizacijos scenoje.



Workshop‘o metu parodytos „Substance Designer“ sprendimo galimybės yra tik mažoji dalis to ką dirbantys šiuo sprendimu dizaineriai bei jiems talkinantys specialistai naudoja, kuriant profesionales interjero ar eksterjero 3D vizualizacijas. „Substance Designer“ sprendimu sukurtos medžiagos ir tekstūros bei įvairios jų modifikuotos versijos gali tapti Jūsų vertingos ir didelės bibliotekos dalimi, o itin kokybiškų medžiagų ir tekstūrų naudojimas 3D vizualizacijose gali kilstelti jų kokybinį lygį į siekiamas profesionalumo aukštumas.

bottom of page