ŽAIDIMAI / VIRTUALI REALYBĖ/  SIMULIACIJOS

Žaidimų kūrimas yra ne tik smagus, bet ir labai pelningas užsiėmimas. Žaidimai dažniausiai skirstomi į kelias kategorijas – mobiliąsias / socialines platformas ir asmeniniams kompiuteriams skirtus žaidimus. Skiriasi ne tik šių žaidimų stilius, mechaniką, animacija, bet ir kūrimo procesai ir programinė įranga. Mobiliųjų platformų žaidimams kurti dažniausiai naudojama Unity3D, tuo tarpu asmeniniams kompiuteriams skirti žaidimai yra kuriami su Unreal Engine. Nepaisant pasirinktos darbo eigos, vis tiek reikia sukurti žaidimo lygį („greyboxing“), jo personažus, aplinką, o tam reikalingi papildomi sprendimai. STUDIO KIBITZ rekomenduoja naudoti patikrintą darbo eigą - nuo koncepto iki Virtualios Realybės.

LYGIŲ KŪRIMAS

Žaidimo pradinį lygi, kitaip vadinama „greyboxing“, pradėti kurti bei pradinius modelius ruošti žaidimo varikliui,  galima su Jums patinkančiu ir gerai pažįstamu įrankiu.

3D MODELIŲ PERKĖLIMAS

3D modelių ir animacijų perkėlimas į Unreal Engine ir Unity3D yra procesas, kuris turi daug niuansų - nuo detalumo lygių (LOD's) iki animacijų klipų panaudojimo. Kuriant žaidimą, šis darbo eigos etapas yra svarbus, nes perkėlimas yra ne vienkartis, o nuolatinis procesas.

UX / UI

Sukurti žaidimą, kuris sukurtų teigiamą vartotojo-žaidėjo patirtį, yra tai ko siekia daugelis kūrėjų. Teigiama žaidėjo patirtis, yra tai kas jį Sudomina bei įtraukia. Ir tai yra svarbiausias dalykas, kuriant tiek mobilius žaidimus,  tiek AAA lygio žaidimus. Visa vartotojo patirtis, istorija žaidime yra ne mažiau svarbi, nes visi kiti grafiniai elementai.

3D MODELIŲ KŪRIMAS

Personažų, aplinkų, ir kitų modelių kūrimas žaidimams yra skirtingas procesas nei ruošti modelius vizualizacijoms, reklamoms ar filmams. Reikia atsižvelgti į modelių detalumą, tekstūras ir daugelį kitų dalykų. Nepaisant šių dalykų, žaidimo kūrimas tampa labai komplikuotas arba net neįmanomas

APŠVIETIMAS IR TEKSTŪROS

Apšvietimas ir tekstūros žaidimui suteikia nuotaiką ir emocijas. Visa tai įgyvendinti reikia nemažai techninių žinių. Ypatingai jų reikia kuriant žaidimus, kai apšvietimą bei tekstūras reikia atvaizduoti realiu laiku. Tačiau kartu reikia nepersistengti su šių elementų kiekiu, nes išsaugoti resursus yra labai svarbi užduotis.

VIRTUALI REALYBĖ

Virtuali Realybė yra tai kas daugeliui vartotojų palieka neišdildomą įspūdi.  Todėl siekiant žaidimą perkelti į aukštesnį lygį, žaidimą sukurtą su Unreal Engine ir Unity3D galima perkelti į Virtualią Realybę. Sukūrus interakyvumą su Oculus Rift ar HTS VIVE galite pasinerti į kitą pasaulį.

ZBrush – produktas skaitmeniniame 3D skulptūrų (digital sculpting) kūrimo procese, šiandien tapęs industrijos standartu. Juo galima sukurti itin detalius 3D modelius, skirtus filmams, reklamoms, animacijoms, vizualizacijoms, 3D spausdinimui ir net žaidimams. Zbrush kaip produktas toks galingas, jog dirbant juo galima pritrūkti nebent tik vaizduotės, tačiau ne jame esančių įrankių ir jų funkcionalumo.

ZBrush

Substance Designer – tai rinkos standartas, kai kalbama apie PBR (Physically Based Rendering) universalių tekstūrų kūrimo darbo eigą. Naudojant šį įrankį galima sukurti daugybę unikalių ir parametrinių tekstūrų, kurios tinkamos naudoti visuose produktuose, tarp jų - 3ds Max, Maya, Blender, Cinema4D, Revit, ArchiCAD, V-Ray, Redshift ir kituose.
Visos Substance Designer įrankiu sukurtos tekstūros yra atvaizduojamos realiu laiku, kas leidžia sutaupyti daug laiko, kai jas reikia koreguoti. O tai galima padaryti tiesiogiai Jūsų naudojamame render‘inimo ar žaidimų kūrimo varikliuose.

Substance Designer

Blender - sparčiai augantis, nemokamas, profesionalus sprendimas, tinkantis visai darbo eigai, apimančiai 3D modelių ir jų medžiagiškumo kūrimą, animavimą, simuliavimą, specialiųjų efektų kūrimą, render'inimą. 
Šis įrankis toks universalus, jog jis tinkamas ne tik animacijos, žaidimų ar filmų industrijoms, tačiau ir video įrašų kūrimui bei jų redagavimui. Visa tai lemia populiarėjantį sprendimą, tarp studentų ir dėstytojų, mėgėjų ir profesionalų, pavienių menininkų ir studijų, naudoti Blender, kaip vieną iš pagrindinių įrankių savo darbo eigoje.

Blender

Realaus laiko CAD vizualizavimas, virtuali / papildyta realybė, žaidimų kūrimas - visa tai viename, pažangiausiame sprendime - Unreal Engine 4. Modernios realaus laiko atvaizdavimo technologijos Jums padės pagilinti darbo įgūdžius ir suteiks galimybių kurti aukščiausio lygio projektus.

Unreal Engine

Žaidimų kūrimas telefonams ir planšetėms - ne tik smagus užsiėmimas, bet gali tapti puikiu uždarbiu. Unity3D - intuityvus įrankis, kurio dėka galėsite kurti žaidimus pažangausiomis technologijomis. Unity3D technologijos leidžia lengvai įkelti jau sukurtus modelius, garso takelius ir efektus, pritaikyti animacijas. Visa tai išmoksite STUDIO KIBITZ kūrybiniame centre.

Unity3D

Parametrinė darbo eiga, su kuria kuriami moderniausi specialieji efektai naudojant ,,nodes", turi tik vieną sinonimą -  Houdini FX. Įvaldžius šį vis labiau populiarėjantį įrankį galima ne tik sukurti specialiuosius efektus, bet ir parametrinę žaidimo aplinką. Visi sukurti parametriniai modeliai, animacijos ir specialieji efektai realiu laiku gali būti sujungti su Unreal Engine 4 ir Unity3D.

Houdini FX

3D modelių, animacijos, dalelių simuliacijų, personažų kūrimas - visa tai viename 3D animacijos pakete Maya. Išmokę dirbti šiuo moderniu programinės įrangos paketu įgysite ne tik puikios patirties, bet ir galimybių prisijungti prie populiariausių studijų, kurios naudoja Maya. Maya - vienas populiaurių 3D paketų pasaulyje.

Autodesk Maya

Piešimas ant 3D objektų tapo ne tik įmanomas, bet neatsiejamas nuo šiuolaikinio darbo. Naudodami Substance Painter galite įsikelti modelius iš savo mėgstamo produkto (3ds max, Maya, BlenderCinema4D, Houdini FX ), o pasirinkę intuityvius įrankius - piešti tekstūras ir medžiagas. Modelį su tekstūromis tinka perkelti į visus 3D paketus, o rezultatas visur bus toks pat puikus. 

Substance Painter

Turite papildomų klausimų ?
Susisiekite su mokymo centro ir kūrybinės studijos koordinatoriumi

+370 686 50000

STUDIO KIBITZ

STUDIO KIBITZ– kūrybinė studija, kur technologijos ir menas susilieja į bendrą visumą, sukurdami neįmanomą įmanomu. Mes tikime, jog turint reikiamas žinias, tinkamus įrankius ir aistrą kurti, kiekvienas gali būti savo susikurtos virtualios visatos valdovu

  • Facebook | STUDIO KIBITZ
  • Instagram | STUDIO KIBITZ
  • Grey YouTube Icon
  • LinkedIn
  • STUDIO KIBITZ GROUP

© 2019 STUDIO KIBITZ

Naujienlaiškio prenumerata

Norite pirmi sužinoti apie STUDIO KIBITZ organizuojamus mokymus bei kas įdomaus vyksta audiovizualinių menų industrijoje ?

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius dabar!