ŽAIDIMAI / VIRTUALI REALYBĖ/  SIMULIACIJOS

Žaidimų kūrimas yra ne tik smagus, bet ir labai pelningas užsiėmimas. Žaidimai dažniausiai skirstomi į kelias kategorijas – mobiliąsias / socialines platformas ir asmeniniams kompiuteriams skirtus žaidimus. Skiriasi ne tik šių žaidimų stilius, mechaniką, animacija, bet ir kūrimo procesai ir programinė įranga. Mobiliųjų platformų žaidimams kurti dažniausiai naudojama Unity3D, tuo tarpu asmeniniams kompiuteriams skirti žaidimai yra kuriami su Unreal Engine. Nepaisant pasirinktos darbo eigos, vis tiek reikia sukurti žaidimo lygį („greyboxing“), jo personažus, aplinką, o tam reikalingi papildomi sprendimai. STUDIO KIBITZ rekomenduoja naudoti patikrintą darbo eigą - nuo koncepto iki Virtualios Realybės.

LYGIŲ KŪRIMAS

Žaidimo pradinį lygi, kitaip vadinama „greyboxing“, pradėti kurti bei pradinius modelius ruošti žaidimo varikliui,  galima su Jums patinkančiu ir gerai pažįstamu įrankiu.

3D MODELIŲ PERKĖLIMAS

3D modelių ir animacijų perkėlimas į Unreal Engine ir Unity3D yra procesas, kuris turi daug niuansų - nuo detalumo lygių (LOD's) iki animacijų klipų panaudojimo. Kuriant žaidimą, šis darbo eigos etapas yra svarbus, nes perkėlimas yra ne vienkartis, o nuolatinis procesas.

UX / UI

Sukurti žaidimą, kuris sukurtų teigiamą vartotojo-žaidėjo patirtį, yra tai ko siekia daugelis kūrėjų. Teigiama žaidėjo patirtis, yra tai kas jį Sudomina bei įtraukia. Ir tai yra svarbiausias dalykas, kuriant tiek mobilius žaidimus,  tiek AAA lygio žaidimus. Visa vartotojo patirtis, istorija žaidime yra ne mažiau svarbi, nes visi kiti grafiniai elementai.

3D MODELIŲ KŪRIMAS

Personažų, aplinkų, ir kitų modelių kūrimas žaidimams yra skirtingas procesas nei ruošti modelius vizualizacijoms, reklamoms ar filmams. Reikia atsižvelgti į modelių detalumą, tekstūras ir daugelį kitų dalykų. Nepaisant šių dalykų, žaidimo kūrimas tampa labai komplikuotas arba net neįmanomas

APŠVIETIMAS IR TEKSTŪROS

Apšvietimas ir tekstūros žaidimui suteikia nuotaiką ir emocijas. Visa tai įgyvendinti reikia nemažai techninių žinių. Ypatingai jų reikia kuriant žaidimus, kai apšvietimą bei tekstūras reikia atvaizduoti realiu laiku. Tačiau kartu reikia nepersistengti su šių elementų kiekiu, nes išsaugoti resursus yra labai svarbi užduotis.

VIRTUALI REALYBĖ

Virtuali Realybė yra tai kas daugeliui vartotojų palieka neišdildomą įspūdi.  Todėl siekiant žaidimą perkelti į aukštesnį lygį, žaidimą sukurtą su Unreal Engine ir Unity3D galima perkelti į Virtualią Realybę. Sukūrus interakyvumą su Oculus Rift ar HTS VIVE galite pasinerti į kitą pasaulį.

ZBrush

ZBrush – produktas skaitmeniniame 3D skulptūrų (digital sculpting) kūrimo procese, šiandien tapęs industrijos standartu. Juo galima sukurti itin detalius 3D modelius, skirtus filmams, reklamoms, animacijoms, vizualizacijoms, 3D spausdinimui ir net žaidimams. Zbrush kaip produktas toks galingas, jog dirbant juo galima pritrūkti nebent tik vaizduotės, tačiau ne jame esančių įrankių ir jų funkcionalumo.

Substance Designer

Substance Designer – tai rinkos standartas, kai kalbama apie PBR (Physically Based Rendering) universalių tekstūrų kūrimo darbo eigą. Naudojant šį įrankį galima sukurti daugybę unikalių ir parametrinių tekstūrų, kurios tinkamos naudoti visuose produktuose, tarp jų - 3ds Max, Maya, Blender, Cinema4D, Revit, ArchiCAD, V-Ray, Redshift ir kituose.
Visos Substance Designer įrankiu sukurtos tekstūros yra atvaizduojamos realiu laiku, kas leidžia sutaupyti daug laiko, kai jas reikia koreguoti. O tai galima padaryti tiesiogiai Jūsų naudojamame render‘inimo ar žaidimų kūrimo varikliuose.

Blender

Blender - sparčiai augantis, nemokamas, profesionalus sprendimas, tinkantis visai darbo eigai, apimančiai 3D modelių ir jų medžiagiškumo kūrimą, animavimą, simuliavimą, specialiųjų efektų kūrimą, render'inimą. 
Šis įrankis toks universalus, jog jis tinkamas ne tik animacijos, žaidimų ar filmų industrijoms, tačiau ir video įrašų kūrimui bei jų redagavimui. Visa tai lemia populiarėjantį sprendimą, tarp studentų ir dėstytojų, mėgėjų ir profesionalų, pavienių menininkų ir studijų, naudoti Blender, kaip vieną iš pagrindinių įrankių savo darbo eigoje.

Unreal Engine

Unreal Engine (UE) realaus vizualizavimo darbo eiga sparčiai keičia architektūroje bei visoje AEC industrijoje nusistovėjusius standartus. Vis daugiau šios industrijos atstovų, naudojantis Datasmith technologija, savo 3ds Max, SketchUp, Revit, ArchiCAD bei kitose aplinkose kurtus projektus kelia į UE ir jau čia juos ruošia realaus laiko vizualizavimui – sukuria apšvietimą, medžiagas bei interaktyvumą.

Kaip visa tai pritaikyti savo kuriamiems projektams, žingsnis po žingsnio sužinosite šių mokymų metu. O kurso pabaigoje, iš savo mokymų metu kurto architektūros ir interjero projekto, gausite Jums reikiamą produktą (-us) –paveiksliukus, video įrašą ir (arba) interaktyvią virtualios realybės aplinką.

Unity3D

Unity3D intuityvūs įrankiai leidžia ne itin sudėtingai į savo aplinką įkelti jau sukurtus 3D modelius, garso takelius ir efektus bei pritaikyti animacijas. Kartu Unity3D yra ir puikus realaus laiko vizualizavimo sprendimas, galintis pasiūlyti pačius įvairiausius situacijų simuliavimo sprendimus – nuo architektūros, interjero, produkto pristatymo iki realaus laiko situacijų kūrimo sprendimų. Šių kursų metu išmoksite kurti įvairaus pritaikymo projektus, o gautų žinių rezultatas bus – sukurtas interaktyvus projektas su į jį įkeltais kitų aplikacijų 3D modeliais, animacijomis ir interaktyvia VR aplinka.

Houdini FX

Parametrinė darbo eiga, su kuria kuriami moderniausi specialieji efektai naudojant ,,nodes", turi tik vieną sinonimą -  Houdini FX. Įvaldžius šį vis labiau populiarėjantį įrankį galima ne tik sukurti specialiuosius efektus, bet ir parametrinę žaidimo aplinką. Visi sukurti parametriniai modeliai, animacijos ir specialieji efektai realiu laiku gali būti sujungti su Unreal Engine 4 ir Unity3D.

Autodesk Maya

3D modelių, personažų, animacijos, dalelių simuliacijų kūrimas – visa tai viename 3D animacijos sprendime Maya. Mokymų metu susipažinsite su Maya pagrindiniais įrankiais ir funkcijomis, reikalingų kurti 3D modelius, juos animuoti bei simuliuoti. Išmoksite scenos geometrijos ir modelių topologijos pagrindus. Mokymų kursą užbaigsite, dėl mūsų taikomos mokymų metodikos gaunamas žinias įsisavinti per praktinį jų taikymą, turėdami sukurtą ir išbaigtą 3D modelį ir / arba personažą, paruoštą perkėlimui į kitas platformas.

Substance Painter

Piešimas ant 3D objektų tapo ne tik įmanomas, bet neatsiejamas nuo šiuolaikinio darbo. Naudodami Substance Painter galite įsikelti modelius iš savo mėgstamo produkto (3ds max, Maya, BlenderCinema4D, Houdini FX ), o pasirinkę intuityvius įrankius - piešti tekstūras ir medžiagas. Modelį su tekstūromis tinka perkelti į visus 3D paketus, o rezultatas visur bus toks pat puikus. 

Turite papildomų klausimų ?
Susisiekite su mokymo centro ir kūrybinės studijos koordinatoriumi

+370 686 50000

Kaunas.png

Vilnius

Vilnius.png

Kaunas

Klaipėda

STUDIO KIBITZ– kūrybinė studija, kur technologijos ir menas susilieja į bendrą visumą, sukurdami neįmanomą įmanomu. Mes tikime, jog turint reikiamas žinias, tinkamus įrankius ir aistrą kurti, kiekvienas gali būti savo susikurtos virtualios visatos valdovu

Naujienlaiškio prenumerata

Prisijunkite prie mūsų naujienlaiškių prenumeratorių ir sužinokite apie mūsų būsimus webinar‘us, workshop‘us, mokymus bei naujienas apie programinių įrangų atnaujinimus ir kitas aktualijas greičiau nei kiti. 

  • Facebook | STUDIO KIBITZ
  • Instagram | STUDIO KIBITZ
  • Grey YouTube Icon
  • LinkedIn
  • STUDIO KIBITZ GROUP

© 2021 STUDIO KIBITZ

SSL-secure