Žaidimų kūrimo darbo eiga

Žaidimus žaisti mėgsta daugelis, nepaisant amžiaus ir žaidimo sudėtingumo. Tai įtraukiantis ir smagus užsiėmimas. Tačiau ne mažiau įdomus ir įtraukiantis procesas yra pats žaidimo kūrimas.  STUDIO KIBITZ siūlo kartu, naudojant modernią ir nuoseklią darbo-mokymų eigą, tinkamą programinę bei techninę įrangą, išmokti kurti  žaidimus. Kuriant žaidimą, galima ne tik įdomiai, bet ir pelningai praleisti laiką. Tavo sukurtas svajonių žaidimas gali būti patalpintas į įvairias pardavimo platformas, kur jis gali susilaukti ne tik žaidimų entuziastų dėmesio, bet ir investuotojų. Kas žino, gal tavo sukurtas žaidimas pakartos „Candy Crush“ sėkmę!

Istorijos kūrimas ir konceptas

Turint žaidimo istoriją, toliau naudojant šiuolaikines technologijas kuriami 2D arba 3D žaidimo konceptai. Mokymų metu, naudojant  SketchUp ir Photoshop, sužinosi kaip sukurti žaidimo ir jo stiliaus gaires.

Judesių įrašymas ir VFX

Animuoti sukurtus personažus yra  ne tik smagus, bet ir žinių bei pastangų reikalaujantis procesas. Tačiau naudojant judesių įrašymo kostiumą Motion Capture, šis procesas tampa įdomus ir žaismingas, o rezultatai pranoksta lūkesčius. STUDIO KIBITZ  siūlo „įsikūnyti“ į savo žaidimo personažą, kurtą su Autodesk Maya ir Motionbuilder.

Žaidimų varikliukas

Žaidimus kurti mobiliems įrenginiams su Unity3D programa yra ir lengvą, ir patogu. Aukštesnės kategorijos žaidimams kurti naudojama Unreal Engine Studio programa. Naudojant Unreal Engine Studio programą, visą CAD produktą / projektą pristatymui galima perkelti į Unreal Engine. Projekto perkėlimui naudojama nauja technologija – datasmith. O jei reikia ir žaidimo intro filmuko? Po mokymų, priimti sprendimą, kurią technologiją pasirinkti, kuriant skirtingus žaidimus, būsimiems projektams, bus lengviau.

3D modeliavimas ir animavimas

3D modelių kūrimas ir perkėlimas tampa vis spartesnis ir patogesnis. Sukūrus tinkamos struktūros modelius, juos, animavimui atlikti, galima lengvai perkelti į tokias programas kaip Unity ar Unreal Engine. O kas jei, modelis sukurtas naudojant Houdini FX ir dar su specialiais efektais? Viskas nėra taip sudėtinga, kaip atrodo, tačiau procesas, kuris reikalauja papildomų žinių ir darbo. Mokymų metu, išmoksi animuoti 3D modelius, kurtus naudojant skirtingas programas.

Garsų efektų ir muzikos takelių kūrimas

Žaidimas be garso efektų ir garso takelių, kurie žaidėjui sukuria emociją ir dar labiau jį įtraukia į vykstantį veiksmą, yra neįsivaizduojamas. Mokymų metu sužinosi garso efektų ir garso takelių kūrimo technologijas ir kaip sukurtus garsus pritaikyti žaidime.

Virtuali realybė

Virtuali realybė – tai paskutinis tavo projekto žingsnis. STUDIO KIBITZ virtualią realybę siūlo kurti naudojant  Unreal Engine ir Unity programas ir Oculus Rift įrangą. Naudodami UI ir UX, sukursime produktą, kuriam klientas tiesiog neliks abejingas.

Turite papildomų klausimų ?
Susisiekite su mokymo centro ir kūrybinės studijos koordinatoriumi

+370 686 50000

STUDIO KIBITZ

STUDIO KIBITZ– kūrybinė studija, kur technologijos ir menas susilieja į bendrą visumą, sukurdami neįmanomą įmanomu. Mes tikime, jog turint reikiamas žinias, tinkamus įrankius ir aistrą kurti, kiekvienas gali būti savo susikurtos virtualios visatos valdovu

  • Facebook | STUDIO KIBITZ
  • Instagram | STUDIO KIBITZ
  • Grey YouTube Icon
  • LinkedIn
  • STUDIO KIBITZ GROUP

© 2019 STUDIO KIBITZ

Naujienlaiškio prenumerata

Norite pirmi sužinoti apie STUDIO KIBITZ organizuojamus mokymus bei kas įdomaus vyksta audiovizualinių menų industrijoje ?

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius dabar!